خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سابقه کاری، تخصص و برنامه میدری برای تصدی وزارت کار قابل قبول است

آریایی نژاد گفت: سابقه کاری، تخصص و برنامه ایشان نیز برای تصدی این وزارت خانه مهم و راهبردی قابل قبول است و در صورت جلب رای اعتماد می‌توانند مدیریت توانمندی برای اداره و هدایت این وزارتخانه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، احمد آریایی نژاد، نماینده ملایر و عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با ایلنا با اشاره به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای دو وزیر پیشنهادی رئیس جمهور در وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای‌گیری می‌شود.

وی افزود: لذا گزینه وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی بطور دقیق و جدی‌تری زیر ذره بین قرار می‌گیرد.

عضو کمیسوین بهداشت مجلس با بیان اینکه نظر بنده درخصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثبت است، افزود: سابقه کاری، تخصص و برنامه ایشان نیز برای تصدی این وزارت خانه مهم و راهبردی قابل قبول است و در صورت جلب رای اعتماد می‌توانند مدیریت توانمندی برای اداره و هدایت این وزارتخانه داشته باشند.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر سابقه کاری و علمی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، سابقه سیاسی این افراد نیز بسیار مهم است که درباره اقای میدری این سابقه نیز مثبت و درخور است.

آریایی نژاد خاطرنشان کرد: بنده در مجلس نهم با آقای میدری در مجلس افتخار همکاری داشتم و ایشان را از نزدیک می شناسم و وی را انسانی اخلاق‌مدار، اهل تعامل و پرتلاش می شناسم.

وی با آرزوی موفقیت برای گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید بتوانیم با بررسی دقیق برنامه ها ، سوابق و تخصص وزرای پیشنهادی از جمله آقای میدری بتوانیم، خواست و حق مردم را بجا بیاوریم و به انتخاب وژرای اصلح برای مردم کمک کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا