خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا قالیباف از ظفرقندی حمایت نکرد؟

محمد مهاجری، روزنامه‌نگار، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

آقای قالیباف! از شورای نگهبان ترسیدید که امروز سمت درست تاریخ نایستادید؟

جناب رئیس محترم مجلس

با سلام

در بعضی دوره‌های مجلس و بهنگام رای اعتماد، گاهی رئیس مجلس به‌عنوان موافق یک وزیر پیشنهادی سخن گفته و اتفاقا موثر بوده است.

امروز انتظار می‌رفت شما از یک وزیر حزب‌اللهی رزمنده دلیر صریح‌اللهجه اصول‌مدار متخصص متعهد در یک نطق جدی دفاع می‌کردید و هر هزینه‌ای هم داشت به‌جان‌می خریدید.

دکتر محمدرضا ظفرقندی از آدم‌حسابی‌های شریف و ارزشمند کابینه پیشنهادی است و به دلایل مختلف باید شخص شما به‌عنوان رئیس مجلس پشت او درمی‌آمدید و در برابر اتهامات و توهین‌هایی که به او شد می‌ایستادید.

او شجاعانه به مهندسی انتخابات در برخی دوره‌ها حمله کرد. این حمله او یک کار اصلاح‌طلبانه و بیش از آن اصولگرایانه است و اگر از زبان‌های مختلف تکرار شود، مهندسان انتخابات را به عقب خواهد راند.

دفاع شما از ظفرقندی چیزی به او اضافه نمی‌کرد. او نیامده که به هرقیمتی وزیر شود. حمایت شما از او به نفع خودتان بود و می‌توانست بخشی از اعتبار زایل شده‌تان را برگرداند.

نگران نباشید که اگر چنین می‌کردید تیغ ردصلاحیت شورای نگهبان نفس‌تان را می‌برید. همین آقای پزشکیان را شورای نگهبان مکررا ردصلاحیت کرد، اما چون‌سمت درست تاریخ ایستاده بود، صلاحیتش سرانجام ود. کمال عرت تایید شد و حالا هم رئیس‌جمهور است. از او یاد بگیرید.

ایام سکوت‌های مصلحتی مستدام!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا