خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رجانیوز از خجالت سپاه، قالیباف و مشرق‌نیوز درآمد!

پایگاه خبری رجانیوز ، رسانه اصول‌گرایان نزدیک به جبهه پایداری به بهانه حمایت از امیرحسین ثابتی و حمید رسایی، به سپاه، محمدباقر قالیباف و مشرق‌نیوز تاخت و از خجالت‌شان درآمد!

گزارش خبری رجانیوز چنین آغاز می‌شود: «نزدیک به پنج ماه از انتخابات مجلس و بیش از یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد اما شکست‌های پیاپی برای اصولگرایان باعث شده است تا به فکر انتقام باشند.»

این رسانه سپس نوشته است: «از فردای یازدهم اسفند و زمانی که مشخص شد محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس وقت در انتخابات رتبه چهارم را کسب کرده و با ریزش یک میلیونی آرای خود پایین‌تر از امیرحسین ثابتی و حمید رسایی قرار گرفته است، موج تهمت‌ها و تخریب‌ها علیه این دو نفر آغاز شد.

 درحالی که رهبر انقلاب به صراحت بارها درباره استفاده از ادبیات دشمن هشدار داده‌اند اما یکی از رسانه‌های نزدیک به سپاه و محمد باقر قالیباف به هر شکلی درصدد تخریب نمایندگان انقلابی مجلس است.»

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در بخش میانی این گزارش خبری، نقل قولی از رهبری نظام آورده شده است که مضمون آن نهی افراد و جریانات سیاسی داخل کشور از به‌کارگیری ادبیات دشمن در منازعات سیاسی است. در ادامه، رجانیوز تصاویری از تیترهای پایگاه خبری مشرق نیوز با موضوع انتقاد به تندروها را به مطلب اضافه کرده و نوشته است: «با این حال سایت مشرق‌نیوز، بارها با استفاده از واژه تندرو در صدد تخریب شخصیت چهره‌های انقلابی مجلس همچون ثابتی، رسایی، آقاتهرانی و… برآمد. در روز گذشته [سه‌شنبه 30 مرداد 403] اما این تخریب شخصیت، به مرحله جدیدی رسید و این سایت خبری بی‌پروایانه جوانان انقلابی مجلس را به دلیل انجام وظیفه نمایندگی به گروهک فرقان و حزب خلق مسلمان مرتبط نمود.»

اشاره نویسنده این گزارش رجانیوز به تحلیلی است که اخیرا با عنوان «پیش‌بینی از عاقبت یک بازی خطرناک در مجلس! انحراف حزب خلق مسلمان و عبور از «اصل ولایت‌فقیه» چگونه آغاز شد؟» در مشرق نیوز درج شده است.

در فراز پایانی، نویسنده با ادبیاتی تحقیرکننده نوشته است: «این اتهامات واهی و تخریب شخصیت‌ها هرچند در راستای کم رنگ‌کردن اثرات رای ۳۰۰هزارتایی در مجلس و ۳میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری است اما کاملا برخلاف مشی و شیوه رهبر معظم انقلاب است و حالا باید دید رسانه‌هایی که وابسته به نهاد انقلابی همچون سپاه هستند آیا بار دیگر برخلاف منویات رهبری بر آتش اختلافات می‌دمند و یا حرف‌شنوی از رهبری تنها شعاری مصلحتی است؟ همچنین باید از فرماندهان عالی این نهاد مقدس پرسید چنین اقداماتی تا چه میزان منطبق با نظرات و ارشادات این عزیزان بوده و تا چه زمانی قرار است اعتبار نهادهای انقلابی با چنین ادبیات سخیفی به نفع یک جریان شکست خورده هزینه شود؟»

استفاده از چنین ادبیاتی در انتقاد از سپاه، این گمانه را تقویت می‌کند که اصول‌گرایان افراطی از شرایط سیاسی حاکم بر کشور پس از سانحه برای رئیس جمهور فقید و عملکرد کم‌حاشیه مجریان و ناظران و ضابطانِ انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری نارضایتی عمیقی دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا