خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخت احمدی نژاد با پیت حلبی کاشته شد!

حرکت نمایشی محمود احمدی نژاد به همراه اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی، مقامات عالی رتبه ی دولت او در روز درختکاری، به گافی تبدیل شد.

به گزارش انصاف نیوز، این به که عکس ها و فیلم های درختکاری خود را به صورت گسترده در رسانه ها منتشر کرده اند، نهال درختی را با پیت حلبی در زمین کاشتند؛ در حالی که نهال را در زمان کاشت می بایست از داخل پیت حلبی خارج می کردند.

در حرکت نمایشی انجام شده، آنها پس از کندن زمین و قرار دادن نهال به همراه پیت حلبی، روی آن خاک ریختند و با آب پاش به آن آب نیز دادند!

photo_2017-03-05_11-11-31

photo_2017-03-05_11-18-32

photo_2017-03-05_11-17-17

photo_2017-03-05_10-56-12

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

      1. آقا مهدي توجيه تا كي؟ واقعا كي ميخواهيد بفهميد كه ظرفيت و توانايي اين آقايون در همين حده ، مغزشون به همين اندازه كار ميكنه خب تو مملكتي كه همه چيزو وارونه كنن اينا ميان بالا ديگه!!….

  1. مگر در ان 8 سال تونل وحشت غیر از این بود؟تجدید کننده شعارهای انقلاب واسلام به چه ……افتاد.فعلا ملتند که هزینه میدهند.

  2. بعد از ۸ سال مدیریت ایشون آیا انتظار دیگه ای داشتید؟ تمام تپه های ایران را همینجور نهال کاری کرد

  3. لطفا چیزی که تخصص ندارین نگین! برید از متخصصینش بپرسید بنده به عنوان مهندس کشاورزی به شما میگم که در صورت کاشت نهال در خارج از فصل کاشت حتما از نهال هایی در پیت های حلبی باید استفاده بشه و بلافاصله آبیاری شه تا سبب از بین رفتن نهال نگردد

    1. برو خودتو سیا کن مهندس الکی، من کشاورزی خوندم هیچوقت نهال رو نباید با پیت حلبی بکاری دیگه این به عقل هر سبک مغزی هم میرسه ریشه داخل حلب یا آب بهش نمیرسه یا اگه آب بهش برسه ریشه می‌پوسه، تا حلب بیاد تجزیه بشه چند سال طول می‌کشه و ریشه محصور نمیتونه رشد بکنه درحالی که سال‌های اول برای ریشه زایی الزامیه
      اینهم رفرنس از کتاب باغبانی:
      “بعضی نقاط دنیا از جمله ایران ودر فارس نهال در حلب روغنی کاشت می نمایندکه انهم باید چهار طرف ان شکافت و نهال رو قالبی بیرون آورد وسپس کاشت نمود”.

      2
      1
      1. كاملا معلومه كه يا دروغ ميگي كشاورزي خوندي يا با تقلب پاس شدي دوست عزيز . پيت حلبي زيرش رو ميبرن بعد ميذارنش تو خاك بنابراين ريشه راحت به سمت پايين رشد ميكنه. بنده هم مثل شما فكر ميكردم تا اينكه يه با سواد روشنم كرد. پس سعي كن مودب باشي افرين .

    2. اق مننندس خارج از فصل درختکاری حتما فصل درختکاری تیرماه هست وما نمیدونیم

      2
      1
  4. خیلی هم اصولیه، حلبی توی خاک تجزیه میشه و اطراف ریشه رو تقویت میکنه، از فشار بغض و کینه اشتباها به کاهدون زدی داداش، منتشرم نکردی مهم نیست

    1. داداش جان پس کود کلاته آهن چیه؟
      فردا پا نشی نهال رو با حلب بکاری چون عزیز دلت اینجوری کاشته

      1
      1
  5. اتفاقا رشد ميکنه، چه رشدي هم! دقيقا مثل رشد مملکت در آن 8 سال وحشت آور و دهشتناک، منظورم اينه که رشد اين درخته هم وحشت آور خواهد بود درست مثل درخت لوبياي سحرآميز. حالا اگه يه غول اون بالا باشه که ديگه وحشت آوريش خيلي خيلي بيشتر ميشه!

  6. چرا گیر میدهید ، هدف قرار گرفتن جلو دوربین رسانه هاست وگرنه در چند متر باغچه چند درخت به ثمر میرسد ؟!

  7. هاهاهاهاها واقعا معلوم شد که نویسنده این متن تا حالا درخت نکاشته ؛
    درختی که شاخ و برگ دارد و ریشه دوانده را نمی شود از توی پیت در آورد ، اگر هم بشود بهتر است بیرون آورده نشود ؛ زیر و بدنه پیت را سوراخ می کنند و با پیت می کارند ؛ چون فلزی است به مرور زمان زنگ می زند و به عنوان کود آهن در کنار ریشه باعث رشد درخت می شود
    می خوای نقد کنی و فحش بدی اشکال نداره ، اما قبلش یک کمی تحقیق کنید تا اینطوری مضحکه نشوید

  8. کی از دلایلی که بخشی از جامعه علمی از احمدی نژاد جدا شده است همین علم غیر کاربردی آن اساتید عزیز است.
    احمدی نژاد در ظاهر از روش های غیر علمی استفاده می کرد که اساتید از درک تناقض این روش با روش های علمی عاجز بودند, اما او با همین روش های در ظاهر غیر علمی کشور را جلو می برد و این اساتید در توهم دانشمندی خود با او مخالفت می کردند.
    داستان ابوریحان و آن آسیابان را شنیده اید, گاهی علم ناقص بشری و غرور حاصل از این علم ناقص, اجازه تفکر را می گیرد!
    احمدی نژاد به سبک تمام باغ دارها, نهال را با پیت کاشت. در انتهای پیت سوراخ هایی وجود دارد که قطعا ریشه های جوان می توانند از آن عبور کنند, البته تا زمانی که ریشه ها هم تنومند شوند آن حلبی یا آهن سفید به مرور زمان سولفاته یا اکسیده شده و همین امر باعث غنی تر شدن محیط رشد و حاصل خیز تر شدن آن می شود! درختانی همچون آلو و زیتون که حاوی آهن هستند معمولا در فصل هایی که درختان بیمار می شوند با کنسانتره آهن آنها را تقویت می کنند اما وقتی نهال با پیت که در ظاهر مانع رشد ریشه است در زمین کاشته می شود, امکان این بیماری و ضعیف شدن را تا حد ممکن پایین می آورد.
    بله علم اساتید و روزنامه نگاران برخی روزنامه ها به اندازه روش های علمی تجربی آن آهنگر زاده نیست زیرا آنها از پشت میزشان تکان نخورده اند و با یک کشاورز ننشسته اند تا حاصل اعتماد به مردم را با علم خود پیوند دهند و موجب بالندگی بیشتر شوند.
    احمدی نژاد همیشه به علوم احترام گذاشته اما او علاقه مند است تا تجربه را با علم پیوند بزند. سیاست, اقتصاد و فرهنگ در دانشگاه ها تدریس می شوند و کاش این تئوری های زیبا در زمین عمل هم اجرایی بودند. احمدی نژاد علم و تجربه را توامان به خدمت گرفت, نه بر سر علم زد و نه بر سر تجربه, این است راز موفقیت احمدی نژاد

    1
    1
  9. چقد منصفانه حرف میزنی انصاف نیوز
    این رو برای تو می نویسم که این پست ها رو میذادی .
    چقدر بغض دارین

  10. متاسفانه خیلی از تحلیلهای ما همینطوره. بدون اینکه از کاری سررشته داشته باشیم تحلیل میکنیم. پیت حلبی درون خاک زنگ میزنه و در حاک تحلیل میره و آهن ان مانند کود آهن برای گیاه بسیار مفیده. این کار را باغبانها هم بعضا انجام میدهند.

  11. مملکت رو می خوایم بدیم دست 3 نخاله اداره کنن که حتی یک درخت نمی تونند بکارند . چرا نهال را با پیت کاشتین . یک نفر از شماها عقلش نکشید بگه باید از پیت درش بیاریم؟؟

  12. درود بر احمدی نژاد، چه خودش کاندیدا بشه چه هم تیمی هاش من رأی بهش میدم

  13. ببینید فضای کامنتا دقیقا مثل فضایی بود که احمدی نژاد در 8 سال ایجاد کرد. که یک کار دقیقا اشتباه انجام میداد و طرفدارانش زیر بار اشتباه نمیرفتند و باید وقت زیادی رو صرف این میکردند که به آنها اثبات کنند که کارشان اشتباه هست. درخت رو ممکنه در پیت حلبی بگزارند ولی موقع کاشت حتما باید پیت حلبی رو باز کرد. تمام. داستان نداره دیگه. تبصره نداره.

    1
    2
  14. اصلا باید با پیت حلبی بکارند که ریشه اش تکون نخورده پیت حلبی آب را نگه میداره بعد از مدتی هم می پوسه

  15. هر چند ازین خوشم نمیاد ولی ، پیت حلبی بعد از مدتی میپوسه و ریشه ها آهن مصرف میکنن و گیاه قوی تر میشه
    ضمن اینکه ریشش خراب نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا