خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین ماکت بیل مکانیکی

رپورتاژ آگهی

بهترین ماکت بیل مکانیکی: یک سری از ماشین آلات هستند که مخصوص خدمات راه و شهر سازی هستند. ماشین هایی مانند جرثقیل، بیل مکانیکی، لودر ، تراکتور  و … . این ابزار بسیار مستحکم و قوی هستند چرا که قرار است کار هایی را انجام دهند که نیاز به مقاومت بالایی دارد و از عهده ی توان فیزیکی بشر خارج است.

در این میان هستند کسانی که به دلیل علاقه ی زیادی که به این گونه ابزار آلات دارند سعی بر جمع اوری ماکت های آن ها می کنند و کلکسیونی از وسایل خدمات شهری می سازند. ما در وب سایت پیام کالا به سلایق این افراد احترام گذاشتیم و در این زمینه نیز خدمات زیادی را ارائه داده ایم. شما می توانید با ورود به سایت ما از انواع این ماکت ها دیدن فرمایید و در صورت تمایل ان ها را در سبد خرید خود قرار دهید. در ادامه ما شما را با تعدادی از این ماکت ها و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا می سازیم.

بهترین ماکت بیل مکانیکی

1- بیل مکانیکی کنترلی با بیل فلزی (HUINA 1535) (1:14)

این ماکت که یکی از بهترین ماکت بیل مکانیکی می باشد را می توان یک اسباب بازی بسیار مهیج برای بچه ها در نظر گرفت. از آن جایی که می توان با استفاده از بیل ان وسیله ها را جابجا نمود خیلی بچه ها را به وجد می آورد . جنس آن از فلز است و به خاطر روکش ضد خشی که بر روی آن است مقاومت ان را بسیار بالا برده است.

این ماکت مجهز به کنترل می باشد و از ان جایی که دارای 16 کانال می باشد پس تمامی حرکاتی را با یک بیل مکانیکی واقعی انجام می توان داد را با این اسباب بازی نیز می توان انجام داد. از آن جایی که نوک بیل آن از جنس فلز است پس می توانید به راحتی با آن حفاری را انجام دهید. این وسیله دارای موزیکال و چراغ دار است. ماکت بیل مکانیکی توسط شرکت هاینا در مقیاس 1:14 ارائه گردیده است. این مقیاس بدان معنا است که این ماکت یک، چهاردهم اندازه ی واقعی آن است.

2- ماکت فلزی بیل مکانیکی (HUI NA TOYS 1:50)

هاینا باز هم با ساخت ماکت جدیدی که از بهترین ماکت بیل مکانیکی می باشد خودنمایی کرده است. این شرکت که در طراحی ماکت ها به شدت بر جزییات تاکید دارد در میان افرادی که کلکسیون دارند بسیار محبوب است. هاینا با ارائه ی ماکت بیل مکانیکی توانسته است خواسته ی این گونه افراد را برآورده سازد . از این نوع بیل مکانیکی در ساخت و ساز های شهری، راه سازی و معادن استفاده می شود.

مقیاس ارائه داده شده ی ان 1:50 است که یعنی این که یک ، پنجاهم نمونه ی واقعی آن است. اما دقت داشته باید که با این که بسیار کوچکتر است اما شما خیلی از آپشن های نمونه ی واقعی را در ان می بینید به طوری که شاید حس کنید که سوار بر بیل مکانیکی در دنیای واقعی هستید. بازو ها و چرخ های ان متحرک هستند. چرخش بازوی ان به صورت 360 درجه می باشد برای همین در کار با آن احساس انعطاف پذیری به شما دست می دهد. این ماکت گزینه ای مناسب برای افراد بالای 8 سال و بزرگ سالانی که کلکسون دار هستند ، می باشد.

3- ماکت فلزی بیل مکانیکی (KDW 1:50) جعبه دار

شرکت KDW در زمینه ی ماشین آلات خدمات شهری نیز ماکت هایی را ارائه داده است. یکی از این ماکت ها که در لیست بهترین ماکت بیل مکانیکی قرار می گیرد، ماکت بسیار دیدنی و جذاب بیل مکانیکی است. بیل مکانیکی در دنیای واقعی نیز محبوب است و کار کردن با ان جالب به نظر می رسد. حال ماکت ان که بر گرفته از ویژگی های بیل مکانیکی در دنیای واقعی است، بسیار جالب است.

این ماکت در مقیاس 1:50 ارائه گردید است که به معنای آن است که از اندازه ی واقعی آن 50 برابر کوچک تر است. جنس آن تمام فلز است. مفاصل استفاده شده در آن قابلیت حرکت دارند. شما می توانید برای کودکان بالای 8 سال و یا بزرگسالان علاقمند به کلکسیون، این ماکت را به عنوان یک کادو در نظر بگیرید.

معرفی و منبع :

https://payamkala.com/product-category/types-of-replica

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا