خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کامنت انصاف | مخاطبان از گشت ارشاد می‌گویند

در این گزارش نگاهی به نظرات مخاطبین انصاف نیوز در مورد خبر «اظهارات و ادعاهای یک شهروند درباره‌ی برخورد ماموران طرح نور با دختر نوجوان در تهران» می‌اندازیم که در چند هفته اخیر با بحث‌های جالبی همراه بود.

به گزارش انصاف نیوز، خبر و فیلم دوربین مدار بسته از برخورد ماموران طرح نور با دو دختر نوجوان که هفته های گذشته، به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، در وب سایت انصاف نیوز هم مورد توجه مخاطبین این رسانه خبری قرار گرفت.

در ادامه به بررسی برخی از، نظرات مخاطبین انصاف نیوز که در بخش نظرات این خبر به بحث و گفتگو در مورد این مسئله پرداختند، می پردازیم.

مخاطبی با نام «کتایون» نوشته: «اگر خدایی نکرده ایشون جرم هم مرتکب می شد حق چنین برخوردی و نداشتن؛ ای کاش رسانه ای بشه و مردم حمایت کنن از این مادر دختر شجاع»

کاربری به نام «معلم» هم در بخش نظرات این خبر نوشته: «من که چادری هستم وبه چادرم افتخار میکنم از این رفتار مامورین زن خجالت کشیدم واقعا یک دختر ۱۴ ساله این رفتار زشت بااو باید بشود؟؟ ما کجای کاریم؟»

کاربری با نام «علیرضا» هم می نویسد : «تا کی کل نظام باید به خاطر رفتار زشت و زننده چندتا مامور تاوان بده؟!»

مخاطب دیگری با نام «محمد» هم نوشته: «دختری که تو ۱۴ سالگی انقد سرکش است که با پلیس اینطوری برخورد می‌کنه بزرگ بشه چی میشه! اگه نه مثه دوستش آروم و بی حاشیه عین آدم می‌رفت تو ون تا این همه داستان و جنجال نکنه!»

کاربر دیگری با نام «مرسده» هم نوشته: «خب چیکار کنیم انصاف؟ شما مردم رو میکشونید پای صندوقهای رای چرا؟ واقعا که بوزینه های پست و خائنی هستید! هر چه ما تلاش می‌کنیم شما اصلاح طلبان هدر میدید…»

کاربر دیگری با نام «حسن» هم نوشته: « بعد بگید چرا مردم رای نمیدن. شما با این حرکت یه نوجوان که از روی احساسات لباس پوشیده رو تبدیل به یه انسان متنفر از حجاب و دین کردین. یعنی این مامورین از قد و هیکل خودشون خجالت نکشیدن که اینجوری با یه بچه طرف شدن.دارین در داخل دشمن تراشی می کنین.»

کاربر دیگری با نام «گلی» هم می نویسد: «مامورپلیس در تمام دنیا مجری قانونه و در برابر قانون شکن مسئول و مقتدر .بهتر نبود که دختر گلتون را با زبان شیرین و صبور مادری متوجه میکردید که طبق قانون کشور ملزم به اجرای قانون حجاب و تمکین از مجری قانون است، این گل دختر شما اگر یاد نگیرد که به قوانین احترام بگذارد، فردا چطور در هر محیطی زندگی خواهد کرد؟»

مخاطب دیگری با نام «روح» هم نوشته: «اگر فرض کنیم خدای ناکرده این دختر هم بیماری قلبی داشت و فوت میکرد در ون گشت ارشاد آیا کسی پاسخگوی اتفاقات بعدش و هزینه هایی که برای کشور ایجاد میشد بود؟؟؟؟ راحت ترین کار اینه یه سامانه تعبیه بشه دست هر مامور یه تبلت باشه کد ملی افراد رو بگیره وارد اونجا کنه بعد به طرف بگه برو.»

مخاطب دیگری با نام «ساناز» هم نوشته: «به خداقسم هرچه فشار بیارن اوضاع بدتر میشه! یک نسخه واحد رو میشه برای همه مریضا تجویز کرد؟ اگه شد این شیوه های شما هم جواب میده..»

کاربری با نام «علی» هم نوشته: «حجاب قانون این کشوره و در ابتدا خانواده ها باید بر فرزندانشون نظارت داشته باشن و تمامی قوانین جامعه رو رعایت کنن. آفرین بر نیروی محترم انتظامی به عنوان آخرین مرحله مقابله با بی قانونی…»

کاربری به نام «امیرحسین» هم در بخش نظرات این خبر نوشته: «باید پلیس به ابزار هوشمند تجهیز بشه، شخص شناسایی و بعد مراحل قانونی طی بشه. نباید برخورد فیزیکی صورت بگیره. در کمال احترام و ادب و حتی خوشرویی که حتما موجب اصلاح خواهد شد. این دختر مطمئنا دیگه حجاب نخواهد کرد و در این گناه مامورین پلیس هم شریک هستند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا