خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده‌سازی برای خانم سخنگو؟!

پس از انتشار توییتی از سوی عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد درباره‌ی فاطمه مهاجرانی، اکبر گنجی از احتمال پرونده‌سازی برای خانم سخنگو خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای داوری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس مدعی شده که فاطمه مهاجرانی که دو سال قبل و در ناآرامیهای ١۴٠١، نشنیدن صدای مردم توسط حاکمیت را علت اقدامات تروریستهایی مانند منافقین دانست!

او نوشت: فردی که منافقین را تطهیر میکند، حتما دولت وفاق ملی را دچار چالش میکند.

این فعال رسانه‌ای در ادعای دیگری نوشته است برای انتصاب خانم مهاجرانی به عنوان سخنگوی دولت از نهادهای امنیتی استعلام نشده است.

پس از انتشار این ادعاها، اکبر گنجی، نویسنده و روزنامه‌نگار، در یادداشتی از احتمال پرونده‌سازی برای برکناری خانم سخنگو خبر داد.

آقای گنجی با اشاره به توییت‌های عبدالرضا داوری نوشت: هرگز قصد نداشتم به نقد ایشان و امثال ایشان بپردازم، اما چون با نظر به سوابق و عملکردش، احساس خطر می کنم که پروژه ای امنیتی در کار است، این متن کوتاه را نوشتم.

او در این یادداشت که وبسابت گویانیوز منتشر کرده، نوشته است: داوری در حال پرونده سازی امنیتی علیه فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و نسبت دادن او به سازمان مجاهدین خلق است. بارها و بارها همین کار را علیه چپ های دهه شصت- اصلاح طلبان بعدی- کرده است. در تاریخ سازی های خود «اصلاح طلبان تندرو و افراطی» را عامل شکست اصلاح طلبان و حذف آنان قلمداد می کند. نگاهش به محمد خاتمی و مهندس موسوی و مهدی کروبی و مصطفی تاجزاده و سعید حجاریان و علوی تبار و….کاملاً منفی است.

گنجی در بخش دیگری از این یادداشت تاکید می‌کند که او نیز به این گروه از اصلاح‌طلبان از زاویه‌ای دیگر انتقاداتی دارد: به بسیاری از نظرات آنان نقد داشته و دارم. به خصوص سکوت مهندس میر حسین موسوی، زهرا رهنورد، و مدعیان دروغین حقوق بشر و صلح و عدالت در برابر جنایات عظیم اسراییل در غزه که دادگاه بین المللی کیفری رسما آنها را نسل کشی و اشغالگری و آپارتاید و…به شمار می آورد برایم به هیچ وجه قابل فهم و توجیه نبوده و نیست. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا