خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تاجزاده به ادعای تسنیم

سیدمصطفی تاجزاده در واکنش به ادعای مطرح‌شده از سوی خبرگزاری تسنیم مبنی بر نقش‌آفرینی او در تعیین معاون سیاسی وزیر کشور گفت: من نه در زمان آقای روحانی و نه آقای پزشکیان هیچ عزیزی را، حتی یک نفر را به هیچ مقام دولتی معرفی یا توصیه نکرده‌ام و بعد از این هم نخواهم کرد.

آقای تاجزاده ادامه داد: همین روحیه و اخلاق موجب تکدر خاطر بعضی عزیزان از من شده است. طبیعی است از انتصاب برخی چهر‌ه‌ها خوشنود می‌شوم و انتخاب برخی دیگر را ناموجه می‌یابم. اما در هر حال در هیچ عزل و نصبی دخالت نمی‌کنم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مسئله من نقد ناترازی‌های ریشه‌ای و سیاست‌های کلان اشتباهی است که ایران را به وضع اسفبار کنونی کشانده و به سفله‌پروری و دروغ‌پراکنی میدان داده است.

بنا بر آنچه فخری محتشمی‌پور در صفحه‌ی اینستاگرامش اعلام کرده، مصطفی تاجزاده ادعاهای مطرح‌شده از سوی خبرگزاری تسنیم را جعلیات دانسته و گفت: بعد از نامه اخیرم انتظار دروغ‌گویی‌های بیشتر را داشته و دارم. امیدوارم به‌زودی شاهد حاکمیت قانون در این سرزمین باشیم تا شایستگان در صدر بنشینند و از دروغ رهایی یابیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه راست باشه چه دروغ ای آقای تاجزاده: شما خودت جزو باعث و بانی های این وضع هستید. تند روی هاتون در دهه های ۶۰ و ۷۰ یادمون نرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا