خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی دولت در پاسخ به انصاف: علاقه‌ای به جنگ‌افروزی در منطقه نداریم

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز با اشاره به حملات موشکی سپاه به اسرائیل گفت: مطلقاً علاقه‌ای به جنگ افروزی در منطقه نداریم. رویکرد ایران رویکرد دفاع است ولی در دفاع مصمم‌ترین هستیم.

خبرنگار انصاف نیوز: نقش دولت و رئیس‌جمهور در حملات شب گذشته چه بود؟! در هماهنگی کامل بوده؟!

فراموش نکنیم رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی‌ست. وزیر دفاع به عنوان وزیری که در جلسه حضور دارد حتماً نقش مهمی دارد.

فراموش نکنیم دولت بخشی از حاکمیت است. طبیعتاً وقتی موضوعی را حاکمیت تصمیم می‌گیرد حتما دولت با او همسوست. وقتی حاکمیت تصمیمی می‌گیرد حتماً دولت با او همسوست. قسمتی‌اش با اجرا و حمایت دولت صورت گرفته است.

خبرنگار انصاف نیوز: یعنی در هماهنگی کامل بوده؟

بله

خبرنگار انصاف نیوز: در صورت پاسخ طرف مقابل ما چه خواهیم کرد؟

ما مطلقاً علاقه‌ای به جنگ افروزی در منطقه نداریم. رویکرد ایران رویکرد دفاع است ولی در دفاع مصمم‌ترین هستیم. همانطور که این موضوع را در جنگ هشت ساله هم نشان دادیم.

رویکرد ایران رویکرد دفاع است کمااینکه پس از ترور شهید هنیه خویشتنداری کردیم. ایران حدود دو ماه هیچ پاسخی نداد علیرغم اینکه مردم مطالبه‌گر بودند. ایران پاسخی نداد به این خاطر که علاقه‌مند بود در غزه صلح و آتش‌بس برقرار شود.

این اسرائیل بود که این فضا را دامن زد. مسلما حق دفاع برای ما محفوظ بود. همانطور که از اول هم گفته شد پاسخ مناسب در زمان و مکان مناسب ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا