خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احداث شهرک انرژی‌های تجدیدپذیر در سربیشه خراسان جنوبی

فرماندار سربیشه از احداث شهرک انرژی‌های تجدیدپذیر در سربیشه خبرداد و گفت: همچنین به زودی شاهد بهره‌برداری از چهار توربین بادی با ظرفیت تولید هر کدام ۲.۵ مگاوات برق در شهرستان خواهیم بود.

به گزارش سایت نگاه خراسان جنوبی، «محمدرضا لکزائی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سربیشه، بیان کرد: سربیشه از نظر علمی و کارشناسی دارای بهترین موقعیت جغرافیای و شرایط آب و هوایی برای انرژی‌های تجدید است.

لکزایی از آمادگی سرمایه‌گذار جهت احداث شهرک انرژی‌های تجدیدپذیر در سربیشه خبرداد و افزود: زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار در یکی از بهترین اراضی شهرستان برای احداث شهرک نیروهای تجدیدپذیر با ظرفیت تولید هزار مگاوات برق پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به راه‌اندازی چهار توربین بادی با ظرفیت تولید ۱۰ مگاوات برق در بخش درح، گفت: به زودی شاهد بهره‌برداری از چهار توربین بادی با ظرفیت تولید هر کدام ۲.۵ مگاوات برق در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار سربیشه با اشاره به شرایط آب و هوایی سربیشه، افزود: اخذ مجوز پست ۱۳۲ کیلو وات در بخش مختاران شهرستان در دست اقدام است.

لکزای ادامه داد: همچنین پیگیر دریافت تسهیلات از صندوق توسعه برای سرمایه‌گذار هستیم تا ظرفیت تولید برق این نیروگاه بادی را به ۵۰ مگاوات که شامل ۲۰ توربین بادی است، برسانیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا