خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف- ۱۷ مهر | شکاف در پایداری؟ | ادعای نتانیاهو درباره شهادت سیدهاشم صفی‌الدین| پس از معین اینبار غوغای داریوش

انصاف نیوز- شبنامه، سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳

ادعا درباره سیدهاشم صفی‌الدین 

نتانیاهو تلویحا مدعی «کشته شدن» سید هاشم صفی‌الدین در حملات اسرائیل به ضاحیه‌ی بیروت شده است. او در اظهارات اخیر خود گفته: «ما توان حزب‌الله را نابود کرده‌ایم. هزاران تروریست را از بین بردیم که شامل خود نصرالله و جانشین او و جانشینِ جانشین او می‌شود.»

مشخص نیست منظور نتانیاهو از «جانشینِ جانشین» دبیرکل کشته‌شده گروه حزب‌الله چه کسی است.

ساعتی پیش‌تر، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، نیز در اشاره به هاشم صفی‌الدین که او را جانشین نصرالله خواند، گفت که «او احتمالاً کشته شده است».

حزب الله لبنان هنوز درمورد غیبت سیدهاشم صفی‌الدین، سلامت یا شهادت او، بیانیه‌ای نداده است.

اینبار دمشق

امروز، جنگنده‌های اسرائیلی، منطقه‌ «المزه» دمش را بنباران کرده‌اند. برخی رسانه‌ها به نزدیکی مناطق بمباران شده با سفارت ایران اشاره کرده‌اند. خبرگزاری فارس هم در پی این حملات اعلام کرده که با وجود ادعای منابع اسرائیلی درباره شهادت نیروهای ایرانی، اما خبر منابع محلی حاکی از آن است که «هیچ یک از  شهدا، ایرانی نیستند.»

پایداری‌های غایب در دیدار با رئیس جمهور | شائبه‌ی شکاف در پایداری

تابناک گزارشی درباره‌ی دیدار رئیس جمهور با اعضای جبهه پایداری کار کرده است و با اشاره به غایبین این دیدار نوشته‌ است «روز گذشته رئیس جمهور با اعضای جبهه پایداری دیدار و گفت و گو کرد اما در این میان جای چهره‌های شاخصی که این روزها بشدت سر و صدا به پا کرده‌اند و بعضا در فضای مجازی ایجاد حواشی می‌کنند خالی است.»

این وبسایت با اشاره به اسامی غایبان این ملاقات همچنین نوشته است «افرادی همچون حمید رسایی، امیر حسین ثابتی، بیژن نوباوه وطن و یا سید محمود نبویان که این روزها ویدئو سلام و احوالپرسی‌اش با بشار اسد در سفر به سوریه همراه وزیر امور خارجه در فضای مجازی وایرال شده است، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.»

پس از معین نوبت به داریوش رسید

صحبت‌های داریوش در کنسرت اخیرش هم امروز توجه برخی فعالان مجازی را به خود جلب کرد. او در این کنسرت گفته بود «در کوله‌پشتی مهمات سربازان، آزادی نیست.»

این صحبت‌ها در واکنش به استقبال برخی فارسی‌زبانان عموما پادشاهی‌خواه، از حمله‌ی اسرائیل به ایران گفته شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا