خرید تور تابستان

گلدیران برند محبوب مردم شد

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: گلدیران برند محبوب مردم شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی این شرکت، گلدیران با ترکیبی از نوآوری، تعهد به مشتری و استفاده از فناوری‌های روز جهان، به برند محبوب از نظر مردم تبدیل شده است.

گلدیران این جایگاه را در همایش «برند محبوب»، که شنبه 28 مهر 403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، کسب کرده است. دریافت 4 تندیس زرین در این همایش، بار دیگر جایگاه برتر گلدیران در صنعت لوازم خانگی و خدمات پس از فروش را به نمایش گذاشت. این تندیس‌ها در حوزه ارائه خدمات پس از فروش، موبایل، تلویزیون و ماشین ظرف‌شویی به هیأت‌مدیره گروه گلدیران اهدا شد.

4 عضو هیات مدیره گلدیران، حسین دیلمی، نعمت‌الله دیلمی، حسین تنهایی و احمدقلی همتی، با حضور در جایگاه، جوایز این دوره از همایش برند محبوب را دریافت کردند.

در ارزیابی دلایل موفقیت گلدیران، همکاری استراتژیک و طولانی‌مدت با یک برند بین‌المللی معتبر در صنعت لوازم خانگی از عوامل اصلی تلقی می‌شود. این همکاری که چند دهه ادامه داشته، به گلدیران اجازه داده تا محصولات خود را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و به خانه‌های ایرانیان وارد کند. شراکتی که باعث شده کیفیت محصولات گلدیران همواره در سطح جهانی قرار داشته باشد و بتواند نیازهای متنوع مردم را پوشش دهد. 

یکی دیگر از دلایل موفقیت این شرکت، تحقیق و بررسی میدانی و مطالعات مختلف در سبک زندگی خانوارهای ایرانی بوده است که سبب شده محصولات و خدمات گلدیران در دل خانواده ایرانی جا باز کند. 

بهره‌مندی از ایده‌های نو در خدمات پس از فروش نیز از عوامل محبوبیت برند گلدیران محسوب می‌شود. این تولیدکننده بیش از ۳۰ سال در عرصه خدمات پس از فروش، پیش‌رو بوده و به‌عنوان یکی از بهترین و برترین ارائه‌دهندگان خدمات در این حوزه شناخته می‌شود. این تجربه سه دهه‌ای در کنار نوآوری و تلاش برای شناخت عمیق‌تر از ذائقه مشتریان، باعث شده که ارائه خدمات سریع، مطمئن و حرفه‌ای به شناسنامه گلدیران تبدیل شود. در واقع نسلی از ایرانیان تجربه شیرین اعتماد به برند گلدیران را به نسلی دیگر منتقل کرده‌اند و سرمایه بزرگ اعتماد مصرف‌کنندگان را برای این شرکت به ارمغان آورده‌اند. چنین است که امسال نیز همچون همه 10 سال قبل، گلدیران تندیس زرین خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی را از آن خود کرده و رکوردی 11 ساله را رقم زده است.

گلدیران همچنین به‌عنوان یک شرکت بورسی، توانسته اعتماد سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند و رشدی پایدار در بازار سرمایه را رقم بزند. توسعه محصول، افزایش سرمایه‌گذاری در سایت تولیدی کاسپین قزوین، ورود به حوزه تولید لوازم خانگی هوشمند و نوآوری‌های فناورانه، از جمله اقدامات گلدیران است که بازتاب مثبتی نزد فعالان بازار سرمایه داشته است و می‌تواند حفظ جایگاه برتر در بازار سرمایه و صنعت لوازم خانگی این شرکت را تضمین کند.

گلدیران با سرمایه‌گذاری در حوزه اینترنت اشیا و لوازم خانگی هوشمند، قصد دارد محصولاتی مدرن و همگام با تغییرات سریع فناوری به بازار عرضه کند و تجربه جدیدی از زندگی هوشمند را برای مردم رقم بزند.

موفقیت‌های فن‌آورانه، چابکی در خدمات پس از فروش و رضایت مصرف‌کنندگان، گلدیران را نه تنها به یک برند محبوب تبدیل کرده بلکه الگویی موفق در صنعت رقم زده است که می‌تواند الهام‌بخش سایر تولیدکنندگان ایرانی باشد؛ جلب رضایت حداکثری مردم با تولید فناورانه بر مبنای نیازسنجی در بالاترین استانداردهای جهانی.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا