خرید تور تابستان

جریمه میلیونی قاچاقچی سیگار در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: تعزیرات حکومتی اردبیل سیگار قاچاق را به ارزش ۲ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال ضبط کرد.

به گزارش سایت سبلان ما (اردبیل)، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل، «علی رحیمی‌آذر گفت: شعبه دوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اردبیل به پرونده حمل سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۶۹ میلیون‌ریالی رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه‌نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک خودرو سواری، سیگار قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

جریمه قاچاقچی ۱۲ دستگاه گوشی خارجی در اردبیل

او همچنین از جریمه یک قاچاقچی گوشی خارجی در اردبیل گفت: پرونده قاچاق ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز شهر اردبیل رسیدگی شد.

رحیمی آذر افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن اسناد و مدارک گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گوشی های مکشوفه، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

او بیان کرد: مأموران اداره پلیس مبارزه قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گزارش این پرونده را از یک خودروی بین شهری کشف، و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا