خرید تور تابستان

شبنامه‌ی انصاف- ۳ آبان | ادعای بلومبرگ: «شرکت فرزند شمخانی در لندن» |  درخواست تجمع مخالفان فیلترینگ از وزیر کشور

انصاف نیوز- شبنامه، پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

ادعای بلومبرگ درباره فرزند شمخانی

بلومبرگ در گزارشی تحقیقی و به نقل از آنچه او «منابع آگاه متعدد» می‌خواند به شرکتی در لندن پرداخته و مدعی شده که این شرکت به شکلی مرموز تحت نظارت و مدیریت حسین شمخانی -فرزند علی شمخانی- اداره می‌شود.

Screenshot

در این گزارش آمده است «در حالی که شَمخانی هیچ نقش رسمی در این شرکت ندارد، اما به گفته چهار نفر از منابع آگاه، ارشدترین رهبران ثبت‌شده برای اقیانوس لئونیید به‌طور مرتب درباره استراتژی تجاری شرکت با او بحث می‌کنند»

این رسانه همچنین می‌نویسد «وکیل شَمخانی به بلومبرگ نیوز در چندین نوبت گفت که موکلش در حال تشکیل تیمی برای ارائه پاسخ‌هایی درباره این شرکت است، اما در نهایت هیچ اطلاعاتی به اشتراک نگذاشت»

هشتگ «نه به فیلترینگ» و درخواست تجمع

تعداد زیادی از کاربران توییتر امشب از هشتگ «نه به فیلترینگ» استفاده کردند تا به این شکل هم اعتراض خود درمورد وضعیت اینترنت و فیلترینگ را مطرح کنند.

همچنین پس از تجمع مخالفان رفع فیلتر، اینبار جواد امام، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران، از وزیر کشور خواست که «تمهیدات لازم جهت تجمع مخالفان فیلترینگ را فراهم آورید».

۵۰۰۰ روز از حصر گذشت

در پنج هزارمین روز حصر سران جنبش سبز -میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد- غیر از واکنش‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها، با انتشار ویدئوها و بیانیه‌هایی به این موضوع واکنش نشان دادند.

یک خبر از آیدا شاکرمی

آیدا شاکرمی در صفحه‌ی شخصی خود از این که نمی‌تواند با مادرش تماس بگیرد و ملاقات کند انتقاد کرده است. او حدود یک هفته پیش از بازداشت مادرش خبر داده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا