خرید تور تابستان

شبنامه‌ی انصاف- ۷ آبان | مجمع محققین زیرضرب | مرخصی سه‌روزه سروناز احمدی

انصاف نیوز- شبنامه، دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳

ولایتی: دنبال تعریف مجدد موازنه با کشورهای دیگر هستیم

بخش‌هایی از گفتگوی علی‌اکبر ولایتی با روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز مورد توجه برخی رسانه‌های فارسی زبان قرار گرفته است. بخشی که ولایتی اشاره کرده است به اینکه «حتما ما به دنبال تعریف مجدد موازنه با کشور‌های دیگر غربی یا شرقی یا جهان سومی هستیم. ما دست هر کشوری را اعم از اروپایی یا آسیایی و یا آفریقایی که برای دوستی به سمت ما دراز شود می‌فشاریم.»

ادعای کانال اسرائیلی: تصویب حمله‌ای دیگر

کانال ۱۳ اسرائیل ادعا کرده است که «کابینه امنیتی آنها طرح حمله قریب‌الوقوع دیگری علیه ایران را تصویب کرده است. این عملیات که جزییات و ابعاد آن فاش نشده، قرار است در پاسخ به حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه شخصی نتانیاهو انجام شود».

این درحالی است که مسئولیت حمله به خانه‌ی نتانیاهو را حزب الله لبنان پذیرفته بوده است.

مرخصی سه‌روزه‌ی سروناز احمدی

سروناز احمدی، مترجم و عضو کانون نویسندگان ایران، برای پیگیری روند درمان خود برای سه روز به مرخصی آمد.

مجمع محققین و مدرسین، زیر ضرب

رئیس دستگاه قضا، امروز در نشست شورایعالی قوه قضاییه به مواضع مجمع محققین در بیانیه‌ی مربوط به اتفاقات اخیر غزه پرداخته و گفته است «این تشکل مبادرت به اقداماتی می‌کند که خلاف امنیت است» همچنین تاکید کرده است «به دادستان ویژه روحانیت قم تاکید کرده‌ام که چنانچه اصلاح و جبران از ناحیه تشکلِ مزبور صورت نگرفت، برخورد مقتضی در قبال آن، اِعمال شود».

«راه حل دوکشوری» که در این بیانیه مورد اشاره قرار گرفته است و باعث هجمه به این تشکل شده، در قطعنامه پیشنهادی کشور‌های اتحادیه عرب درباره فلسطین نیز وجود داشته و دولت قبل به آن رای مثبت داده بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا