محمدرضا شهبازی مجری پاورقی شبکهی دو سیما در ۲۴ ساعت اخیر با شایعاتی عجیبی در فضای مجازی مواجه شده که نزدیکان او را نیز به واکنش وا داشته است.
در ساعات اخیر گروهی از کاربران مخالف نظام سیاسی ایران با انتشار یک خبر جعلی شایعهی گستردهی تجاوز به این مجری صداوسیما را در شبکههای اجتماعی منتشر کردند.
محمدامین میمندیان از نزدیکان آقای شهبازی و همکار او در برنامهی پاورقی در صفحهی مجازی خود به انتشار این خبر جعلی واکنش نشان داده و نوشت:
ملا بچه سالی را کول کرده بود و در شهر می چرخاند و بچه داد می زد که من فلان کرده ام و فلان کرده ام!!
ملا هم با افتخار راه می رفت و پوزخند می زد و می گفت عاقلان دانند.
شده حکایت شایعات براندازا علیه شهبازی:))
در روزهای گذشته اسرائیل هیوم در گزارشی دربارهی برخی حسابهای کاربری در شبکههای اجتماعی نوشته بود که موساد علاوه بر عملیات اطلاعاتی و امنیتی، از ابزارهای رسانهای، شبکههای اجتماعی، حسابهای کاربری جعلی و شبکهی ماشین عملیات روانی برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی ایران استفاده میکند.
وبسایت خبرفوری دربارهی شایعهی تجاوز به محمدرضا شهبازی مجری پاورقی نوشت:
نویسنده پاورقی و دوست محمدرضا شهبازی گفت: تجاوز به محمدرضا شهبازی خزعبل و شایعه است و کاملا تکذیب میکنم.
محمد امین میمندیان افزود: محمدرضا شهبازی بدخواه و دشمن زیاد دارد و اسکرینهایی که دیدم در خصوص این شایعه، همه از یک پیج منتشر میشد.
وی بیان کرد: شایعهای که بیشتر آبروی او را هدف قرار میدهند را پخش کردند و او به این شایعات و تهدیدها عادت دارد.
میمندیان ادامه داد: این هم یکی از تیرهایی است که انداختند و به زودی رسوا میشوند.برنامه طبق روال در حال پخش است و امشب منتشر میشود.
انتهای پیام

![همزمان با بازگشت رشیدپور و گلزار؛ اعتراض و پایان همکاری محمدرضا شهبازی با صداوسیما [+فیلم]](https://ensafnews.com/wp-content/uploads/2023/08/20230814_222831.jpg)



تو راس میگی
دورود برشهبازی ودورود به شرف این بچه انقلاب اسلامی وبچه جنوب شهر تهران که همه ضدانقلابی هارابدجوری سوزونده بابرنامش داداش بچه جنوب شهر باخت نمیده ذهی خیال باطل
بچه جنوب شهر هستم لطفا آدرس بفرمایین ببینم کجای جنوب شهر هستین؟
اینقدر بی شرف هستند که به بهترین ها تهمت می زنند
یعنی ایشون یا ملا هست یا بچه …
حقیقت نمیشه کتمان کرد کاریه ک شده
سلام به شیرمرد پاورقی چشم بدخواهانت کور بزار بسوزن ما محکم پشت شما بچه انقلابی هستیم
بچه ها شما تونستیددددد
پس چرا نیست؟ غیب شده. ولی خبر کذب هست دلیلی برای غیبت نباید باشه
اخه جماعت حقه باز برانداز اگر تهمت نزنن و ساده لوحا باور نکنن که باید جمع کنن برن
سایدشونو با تهمت نگه میدارن خدا لعنتشون کنه
…
اینهمه به دشمنان ناسزا گفتیم
حالا دشمن هم داره ناسزا میگه
…
… بایدباحضورش شرارت دشمن را خنثی یاکمرنگ کنیددرودبرشهبازی عزیز
اگر چی شایعه بسازن ما نه تام مورلی یادمون میره یا فریدون جوادی نه علت سرطان خون گرفتن شاه و اطرافیانش 🙂
گوش ما از این چیزا پره ما در حال تبدیل شدن به قدرت چهارم جهان هستیم و باید مسیر خودمون رو طی کنیم اینجور تفکرات سهل انگارانه توسط عده ای که ذهنشون از پیشروی دموکراسی در جهان جامانده نباید سد تضعیفی بشه برای ایران عزیز و سر افرازمان که نسیم غرش این یگانه ققنوس بی همتا طنین امپراطوری ها رو به لرزه در میاره
از نظرات معلومه ملت چی فکر میکنن خخخخخخخخخ
اینا لشکر مجازی دشمنن که مسئول لایک اراجیفن
حاجیمون کارش بیسته. کسی که نوچههای اسرائیل بخوان خرابش کنن حتما کارش درسته. میخوان با آبروی کسی بازی کنن که آبرو برای بیوطنها نذاشته و […] همهی وطنفروشا رو به باد داده. انگاری بدجوری آتیششون زده که کمر بستن به بدنام کردنش. از قدیم گفتن با آل علی هر که در افتاد ور افتاد، حالا باید بگیم با مریدای علی هم هر که در افتاد ور افتاد. زمان همه چیو مشخص میکنه.
چی شروور میگی اسکل
اینکه پشت سر ایشون این حرفها هست یعنی کار آقای شهبازی درست بوده و باطل طاقت برنامه حق را نداره درود بر انسان های شریفی مانند شهبازی
بفرمایش شهید همت ؛ هر موقع راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است.
عاقلان را این اشاره کافی است .
خدا بهت برکت بده آقای شهبازی.جامعه به مردهایی مثل تو خیلی نیاز داره که سرِ نترس دارید و تو دَهَن کثیف بعضی سلبریتیهای بی سروپا و برندازای احمق میزنید .
امثال برنامه پاورقی باید از سالها قبل پخش میشد تا خرفتها اینقدر نتونن جفتک بندازن
کسی جفنگیات صداسیما رو وقتشو حروم دیدنش نمیکنه، ملت خبرارو از منابع معتبر دنبال میکنن
منابع معتبر هم احتمالا اینترنشناله دیگه؟
منابع معتبرترین تا حالا ۶ بار تو ایران انقلاب کردن
همیشه انتظارشهادت این طناز انقلابی رو داشتم، امادشمن حواسش جمعه که این بچه ولایتی با شهادت، بزرگتر میشه، پس خواستن با آبروش بازی کنن وتخریبش کنن. زهی خیال باطل. خدا شما براندازهاوخائنین رو رسوا ونابود کنه.
کسی که آبرو و همه وجودشو با خدا معامله کرده، بیمه خداست، به جناب شهبازی عزیز درود میفرستم و ازشون میخوام با قدرت ادامه بدن. این هیاهو یعنی برنامه بیست دقیقهای شما، خیلی داره پماد لازمشون میکنه!!! زنده باد شهبازی
حق مطلب رو ادا کردید
سلام ما و ایرانیان فهیم و نازنین بر شهبازیه بزرگ ❤️❤️
معلومه اینجا هم سانسورچی داره مثل بقیه رسانه های نظام
درود بر کوروش کبیر ،داداش شهبازی هدف زده،دارن تخریبش میکنن کسی هم با خدا معامله کند خداوند متعال آبرویش را حفظ میکند
خوبه . اینکه اینجوری سوختن و همچین شایعاتی رو پخش کردن یعنی اینکه شهبازی داره راهشو خوب میره.
زنده باد ، این سطل طلبایی که تا دیروز چشمشونو رو تام و یاسی و… بسته بودن ببین چجوری هو میکنن . ههه
شهبازی تیری در قلب برعندازهاست. خداحفظت کنه شهبازی جون. فقط نفوذی های غرب پرست و سگیونیست ازتو ناراحت میشن
این مزخرفات وخزعبلات ثابت میکنه که آقای شهبازی کارش درسته پس باید مقتدرانه کارشو ادامه بده.دریا به دهان سنگ نجس نمیشه
کاملا مشخصه و پر واضحه که براندازا و دشمنان واقعی ایران اسلامیمان بد جوری از جناب استاد شهبازی سوختن و دارن درد میکشن که این جور شایعات رو میسازن
فقط یه جمله بهشون میگم
آب رو بریز اونجات که داره میسوزه
سطلیها و سسیالیستها و قربانیان ماده ی رنگی قرمز کاری جز شایعه و فعالیت دروغ در مجازی ازشون بر نمیاد
سلام، امیدوارم که این طور مسایل باعث بشه اقای شهبازی با محافظ و رعایت اصول امنیتی تردد داشته باشه و ادامه فعالیت، این زنگ خطری باشه برای دوستانش که محافظت بیشتری داشته باشند، ما خیلی نگران و ناراحت شدیم از شندین این خبر، خداروشکر که تکذیب شد، خواهشا بیشتر مراقب این شخص باهوش و دانا ووباسواد باشید، دشمن زیاد داره، خواهش میکنیم مراقب جونش باشید، تشکر
افرین به اقای شهبازی که اینقدر قوی عمل کرده و الحمدلله ،شما لوات ها طوری سوختین که دنبال راه چاره هستید که چجوری خودتون درمان کنید ولی بدونید صراط مسقیم پیشرو ندارد و شما لجن ها ی پلید با این ترفندها آروم نمیشید. اقای شهبازی ما به وجود شما افتخار میکنیم مرد ،ایران زمین ،لعنت خدا و مردم بر شما وطن فروشان بی غیرت وبی ناموس……
باید …. این کمترین مجازات سرسپرده های موساده.
یادمه … همیشه به تمام مجریان زن من و تو و … انگ فساد اخلاقی میزد. یعنی شبکه اونا رو کرده بود …. دنیا گرده…
خاک بر سرت با این مقایسه
درود خدا بر شهبازی ،انشالا که سلامت و تندرست باشید ،معلومه که عوامل موساد خیلییی جاییی زخمشون درد میکنه
من بچه دهه شصت هستم،میخوام بگم تا چند سال پیش آدم میشست پای برنامه تلویزیون تمام مجریان با ابهت با کمال با فرهنگ با دانش علمی و ادبی آدم لذت میبرد از وجنات این مجریان عزیز و حالا چقدر ارزش این کارو با امثال شهبازی آوردید پائین که آدم از تلویزیون هم بیزار شده،ی مجری که کل هنرش دلقک بازی و توهین به مردمه.عملا رسانه افتاده دست ی مشت تندرو و فاتحه رسانه ملی خونده شد…عملا مردمو رودروی هم گذاشتید ی دلقک هم وسط
درود خدا بر آقای شهبازی
به نام خدا شهید همت فرمودن هر موقع راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است. آنچه که پیداست این است که آقای شهبازی و پاورقی، خیلی خوب عمل کردند و خاری در چشم دشمنان پست فطرت ایران و ایرانیان هستند، این شایعات واقعا مسخره هستند
. آنچه که پیداست این است که آقای شهبازی و پاورقی، خیلی خوب عمل کردند و خاری در چشم دشمنان پست فطرت ایران و ایرانیان هستند، این شایعات واقعا مسخره هستند
سلام همون داستان ملا وعاقلان دانند آقای میخندیدن در جواب این احمق ها عالی بود وتیر خلاص
خدا لعنت کنه شایعه سازان بی دین را
معلوم میشه خیلی از پاورقی سوختن
درودبرشهبازی
چقدر میتونه ی آدم کثیف باشه که به کشته های دی ماه بخنده متاسفم براتون
تا دیروز که میگفتید،نظام چهل هزار نفر یا بیشتر رو کشته،اسم هزار نفر رو هم نتونستید بیارید،نمیدونم این بدل،پنجاه طبقه زیر زمین،شما همون کثافت هایی هستین که وقتی طفلهای بیگناه این سرزمین زیر بمب آمریکا و اسرائیل کشته میشدند،میرقصیدین،آدم باید احمق باشه که حرفهای شما رو باور کنه،در ضمن از قدیم گفتن
کافر همه را به کیش خویش پندارد،
تاصبح قیامت که از این حرفها بزنید عاقلان باور نمیکنند،مگر جماعتی اندک و پخمه….
آقای شهبازی دمت گرم دست مریزاد
خوب سوزوندی اسرائیل طلبارو
والا اینایی که این شایعات و ساختن همنوایی اند که قضیه گلشیفته و مکرون رو سر زبون آوردن
ببین به چ ذلتی افتادن و میخوان با چی سر مردم و گرم کنند
لعنت خدا بر بی غیرتها ،بر بی شرفها ،برای نامو سها ،بهترین مجری ،دلسوز ،لایق، توانمند،باشخصیت آقای شهبازی
بهترین مجری ،دلسوز ،لایق، توانمند،باشخصیت آقای شهبازی
کی شود دریا با پوز سگ نجس
درود بر آقای شهبازی عزیز
طبیعیه بخوان شهبازی رو تخریب کنن
بالاخره نور چشم خفاشا رو اذیت می کنه
سلام امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ هست میلاد امام موسی کاظم سلام الله علیه… جناب استاد شهبازی برنامه پاورقی رو با این عبارات آغاز کرد و همچنین رأس ساعت ۱۹:۴۵ برنامه روی آنتن رفت … هی سطل طلب بسوززززززز که داری خوب میسوزی الحمدلله رب العالمین
شایعه سازهای حرا می اب رو بریزید همونجا که میسوزه. مسائل مربوط بخودتون رو به دیگران نچسبونید.
با آبروی کسی بازی کنی خدا نمیگذره بد به حسابت مینویسه،،اقای شهبازی جای درست تاریخ نشستی ،،بگو که خوب میگی و رسوا میکنی،،
به نام خدا شهید همت فرمودن هر موقع راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است .
این شایعات واقعا مسخره هستند درود خدا بر جان برکفان ایراناسلامی
لعنت خدا بر دروغگویان ومنافقین جهنمی نحس ونجس .با این دروغهای شاخدار نمی توانید انسان مومن با اخلاق و باسواد را تخریب کنید چون خداوند متعال با جناب آقای محمدرضا شهبازی است .خدا حافظ ونگهدارد مومن.
آقا مبادا برنامه پاورقی رو تعطیل و آقای شهبازی رو از کار تعلیق کنید که اونا به اهدافشون میرسن…
آقای شهبازی رو دوست داریم و به پاکیش هم ایمان داریم…
سرتو بالا بگیر مرد
به خدا شاخ در آوردم با شنیدن این خبر چرا
ببینید من متاسفانه قبلاً حقوق خوندم و حدود بیست سال پیش تو درس جزا خوندین که تجاوز به مردها تقریباً غیر ممکنه
حالا بر فرض محال هم اگر خدای ناکرده این اتفاق افتاده باشد به نظرم اصلا دلیلی وجود نداره که خود ایشون متهم بشه
بابا شما دارید میگید بهشون تجاوز شده حتی خودتونم قبول دارید که بر فرض محال خواست خودشون نبوده
پس خواهشاً به جای متهم کردن مفعول که اختیاری هنگام جرم نداشته دنبال مجرمان مسلما خیالی خودتون بگردید سپاس
ممکنه شایعات خیلی بدتری هم برای ایشون درست کنن ولی مردم نبایدتوجه کنن وبزرگش کنن البته باید از افراد اینچنینی محافظت بشه یکی مثل حاج محمود کریمی و آقای شهبازی که جلوی حرومزاده های دنیا ایستادن باید ازشون محافظت بشه
چی میگی تو فرناز نادری
چی زدی ؟
سلام
واقعا متاسفیم برای افراد پستی که چنین شایعات بی شرمانه رو تولید و پخش میکنند
اقای شهبازی دریا با دهن سگ نجس نمیشه خودتون رو ناراحت نکنین
اگه ناراحت شده بودکه تکذیب میکرد