بیانیه برخی نمایندگان: اگر ۷ تیر مجلس باز نشود در جلوی مجلس جلسه می‌گیریم

جمعی از نمایندگان مجلس منتقد ادامه‌ی تعطیلی مجلس در بیانیه‌ای اعلام کردند: ۷ تیر ماه به مجلس مراجعه می‌کنیم، اگر مجلس باز نشده باشد همانجا با مردم جلسه می‌گیریم.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه به همراه اسامی امضاکنندگان در پی می‌آید:

 ملت مبعوث‌شده پرشور، باوفا و باشرف ایران اسلامی!

به روح پرفتوح قائد شهید امت و شهدای عزیز جنگ رمضان درود می‌فرستیم و در برابر عظمت شما ملت مبعوث شده به درگاه خداوند سبحان سجده شکر به جا آورده و از خداوند متعال توفیق عزاداری در ایام عزای سید و سالار شهیدان را خواستاریم.

حدود چهار ماه است که شما در خیابان اقامه حق می‌کنید و مجلس شورای اسلامی به دلایلی نامعلوم تعطیل و از انجام کامل وظایفش در قبال ملت بازداشته شده و بخش عمده وظایف نظارتی و تقنینی نمایندگان شما در اثر عدم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در فراهم کردن بستر لازم نقش آفرینی نمایندگان توسط هیئت رئیسه بر زمین مانده و همواره مورد اعتراض و مطالبه شما قرار گرفته است.

تعطیلی بی‌سابقه چهارماهه خانه ملت، علی‌رغم صدور پیام امام خامنه‌ای عزیز خطاب به مجلس و تأکید بر الگو گرفتن از مردم در میدان و لزوم کار و تلاش بیشتر، باز هم استمرار یافت!

اکنون علی‌رغم امضای تفاهم‌نامه و واهی شدن بهانه ‌های بسته ماندن مجلس، همچنان اراده‌ مستحکمی در هیئت رئیسه برای شروع فعالیت مجدد خانه ملت و شروع جلسات دیده نمی‌شود.

ما نمایندگان در طول مدت بسته نگاه داشتن مجلس، تمام تلاش خود را برای حل  این موضوع بدون مخالفت علنی به عمل آوردیم، لکن اکنون با توجه به شرایط فوق‌العاده حساس مرتبط با مسائل مهم کشور از جمله وضعیت اقتصادی و مذاکرات مربوط به توافق با دشمن آمریکایی_صهیونیستی که علی الاصول رضایت مقام معظم رهبری را جلب ننموده لکن ایشان حسب ظرفیت‌های موجود اجازه امضای یادداشت تفاهم را میان روسای جمهور ایران و آمریکا داده‌اند، اما تاکید نموده‌اند که اکنون زمان نظارت دقیق جهت تحقق شروط محورهای یادداشت تفاهم است، لذا مطابق وظیفه قانونی و شرعی مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف نظارتی خصوصا طبق اصل ۷۷ و ۱۲۵ به نمایندگی از ملت اعلام می‌کنیم، از آنجا که جز اقدام عملی راهی نمانده:

ساعت ۸ صبح یکشنبه ۷ تیرماه، طبق روال گذشته، جهت تشکیل صحن در مجلس حضور خواهیم یافت تا  صدای مقتدر ملت مبعوث شده در دفاع از امام و امت امام از تریبون‌های مجلس شنیده شود.

اسامی نمایندگانی که بیانیه امروز درباره حضور در مقابل مجلس در تاریخ ۷ تیر ماه را امضا کرده‌اند

از آنجا که هیأت رئیسه مجلس، بخش صدور بیانیه سامانه مجازی نمایندگان را قفل کرده است و امکان اطلاع‌رسانی و امضا وجود ندارد، بیانیه به صورت مجازی برای همه نمایندگان ارسال شده، طبعا کسانی که اعلام موافقت کنند، در ادامه اسامی آنها به روزرسانی می‌شود.

۱. حمید رسایی/ تهران

۲. سید مرتضی محمودی/ تهران

۳. فاطمه محمدبیگی/ قزوین

۴. محمد حسین محمدی/ سلسله دلفان

۵. روح الله ایزدخواه/ تهران

۶. کامران غضنفری/ تهران

۷. محمد تقی نقدعلی/ خمینی‌شهر

۸. مهدی کوچک‌زاده/ تهران

۹. حسین صمصامی/ تهران

۱۰. اسماعیل سیاوشی/ فریدن

۱۱. احمد آریایی نژاد/ ملایر

۱۲. محمد رستمی/ نیشابور 

۱۳. عباس گلرو/ سمنان

۱۴. محمدرضا احمدی سنگر/ رشت

۱۵. علی‌اصغر نخعی‌راد/ مشهد

۱۶. رسول بخشی دستجردی/ اصفهان

۱۷. ابوالفضل ابوترابی/ نجف‌آباد

۱۸. محمد سبزی/ ساوه

۱۹. ابوالقاسم جراره/ تهران

۲۰. فاطمه جراره/ بندرعباس

۲۱. مصطفی طاهری/ زنجان

۲۲. بیژن نوباوه/ تهران

۲۳. قاسم روانبخش/ قم

۲۴. احمد راستینه/ شهرکرد

۲۵. احمد عجم/ شاهرود

۲۶. سید اسماعیل حسینی/ شیراز

۲۷. احمد پولادی/ لنجان

۲۸. زینب قیصری/ تهران

۲۹. علی‌اکبر علیزاده/ دامغان

۳۰، زهره سادات لاجوردی/ تهران

۳۱. علی‌اصغر باقرزاده/ بابلسر

۳۲. مرتضی آقاتهرانی/ تهران

۳۳. بهروز محبی/ سبزوار

۳۴. رمضان رحیمی/ فلاورجان

۳۵. محمد منان رئیسی/ قم

۳۶. علی خزایی/ ورامین

۳۷. محمد معتمدی‌نژاد/ سیرجان

۳۸. مجتبی رحماندوست/ تهران

۳۹. نادرقلی ابراهیمی/ اراک

۴۰. عباس بیگدلی/ تاکستان

۴۱. امیرحسین ثابتی/ تهران

۴۲. حسن نتاج/ بابل

۴۳. علامرضا شریعتی/ بهشهر و نکا

۴۴. عبدالوحید فیاضی/ نور و محمودآباد

این اسامی با اطلاع‌رسانی نمایندگان در حال بروزرسانی است.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

خادمان شما ملت مبعوث شده در خانه ملت

انتهای پیام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *