خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی عجیب رییس ستاد نمازجمعه تهران

به گزارش خبرگزاری دانشجو محمد باقر پیش نمازی، رئیس ستاد نمازجمعه تهران گفت:‌ از اردیبهشت ۹۵ تا الان بیست و سه نوبت تریبون به دولتی‌ها داده شده (در تهران) که در حقیقت نزدیک به ۴۰ درصد در طول یکسال است. این آمار در صورتی است که خیلی از مناسبت‌های غیراجرایی در کشور وجود دارد مانند رمضان و محرم و میلاد ائمه و… که به اقتضای موضوعی که دارد باید افرادی برای سخنرانی در همین مضامین برگزیده شوند.

او ادامه داد: در اردیبهشت ۹۶ که ماه انتخابات بود سه هفته پی‌درپی اعضای دولت برای سخنرانی در نماز جمعه حضور پیدا کردند و تبلیغ دولت را کردند، این رویه تبلیغ کاندیدا به حساب می‌آمد و حتی برای این کار مورد اعتراض واقع شدیم که چرا در آستانه انتخابات چنین فرصتی مهیا شده و اقدام جانبدارانه نسبت به کاندیدا تلقی شد. در حالی که ما از هیچ‌کدام از خطبا در شرایط انتخابات هم متن نخواستیم، دولتی‌ها خودشان متن را تنظیم می‌کردند و تشریف می‌آورند و مطالبشان را اعلام می‌کردند و بعضا برای دولت هم تبلیغ می‌شد.

پیش نمازی مطرح کرد: متاسفم که می‌بینم این پرخاش‌ها از سوی جریان‌هایی بود که همیشه خودشان را پرچم‌دار آزادی‌بیان معرفی می‌کردند اما در عمل رفتار متفاوتی از آنها دیدیم. این سوال وجود دارد کسانی که در شرایط انتخابات از بستن دهان منتقدان پناه به خدا می‌بردند چطور می‌شود که طرفدارانشان خلاف نظر رئیس‌جمهوری موضع می‌گیرند؟

رییس ستاد نماز جمعه همچنین بیان کرد: اگر قرار به عذرخواهی باشد ابتدا باید بابت سه هفته‌ای که تریبون نماز جمعه را در اختیار دولت قرار دادیم عذرخواهی کنیم که این کار را عده‌ای رفتار یک‌جانبه به نفع کاندیدای خاص تلقی کردند. اما آقای انصاری باید بگویند چه شده که باید عذرخواهی‌ کنیم؟

او در پایان اشاره کرد: همین الان مستندات وجود دارد نماینده تشکل دانشجویی، قوه قضاییه و مجلس را در نماز جمعه نقد کردند و دوباره همان تشکل دعوت شده‌ است. اینطور نبوده فقط نقد دولت باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یکی از نشانه های سفسطه وضع شیء در غیر ما وضع له است. هیچ کس نمی گوید چرا انتقاد شده است. همه می گویند: «چرا از مراسمی که متعلق به همه مردم (اکثریت و اقلیت) است، استفاده جناحی شده است؟» ایشان بهتر است یک بار دیگر متن نماز جمعه هایی را که به امامت بزرگان انقلاب برگزار شده است بخوانند تا موضوع را دریابند.

    5
    1
  2. هیچ اتفاقی نیافتاده است فقط در رور عید مسلمانان به منتخب بیش از 24000000 مسلمان علاوه بر توهین در اصل به ان 24000000 نفر توهین کردند در این ……شما اشکالی که ندارد بل واجب عینی هم بوده…..

    3
    1
  3. همین است آزادی بیان چماقی است برای کوبیدن منتقدین و معرفی آنها با عنوان تخریب و حال آنکه همین آزادی بیان برای تاختن به مقدسات اسلامی باید باشد.
    رجوع شود به طمان اصلاحات که با هیچ چیزمان رحم نکردند و از خدا تا امام خمینی را زیر سوال بردند.
    انصاف آزاد باش نه رسانه وابسته.

    1
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا