خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نترسید آنجا خانه خداست»

امام جمعه اصهفان می گوید: «بسیاری ازرفتن به عربستان واهمه دارند که نباید بترسند آنجا خانه خداست و ربطی به آل سعود ندارد و دعوای سیاسی ما هیچ ارتباطی به حج ندارد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه اصفهان در مصلی امام خمینی (ره) به روز دختر و میلاد حضرت معصومه اشاره کرد و گفت : چه قدر انسان ها که در حرم حضرت معصومه به حوائج خود رسیدند و امیدواریم که دختران ما و زن های ما ارزش خود را بدانند و ارزش زن این نیست که خود را برای دیده شدن آرایش کند .

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: زن مسلمان باید در جامعه باشد با حفظ ارزش های اسلامی و نباید مثل دنیا که زن را همانند کالا می دانند برخورد کنیم. هیچ کس نمی گوید زن باید در خانه بشینید بعضی از مشاغل برای زن واجب است زن می تواند پزشک و معلم باشد.

وی در ادامه در خصوص حج گفت : بسیاری ازرفتن به عربستان واهمه دارند که نباید بترسند آنجا خانه خداست و ربطی به آل سعود ندارد و دعوای سیاسی ما هیچ ارتباطی به حج ندارد.

امام جمعه اصفهان به سالروز اقامه اولین نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد : خداشکر هزاران نفر امروز در مصلی ها گردهم می آیند و تعالیم دینی می آموزند که افتخارات انقلابی اسلامی است البته ائمه جمعه هم باید مطالعه کنند و مطالب خود را بیان کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عربستان در خانه خدا مردم ایران رو قتل عام میکنه، مورد تجاوز و بی حرمتی قرار میده، پولشون رو میگیره و خرج کشتار مردم بی پناه یمن میکنه. چرا اینقدر اصرار دارید در این شرایط مردم رو عازم حج کنید؟

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا