خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قاسم اکسیری‌فرد: آقای رییس‌جمهور! دقت فرمایید

«قاسم اکسیری‌فرد» عضو سابق هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر با قرار گرفتن «علی خاکی‌صدیق» در میان گزینه‌های وزیر علوم، در توییتر خود مدعی عدم کفایت او برای تصدی این جایگاه شد.

به گزارش انصاف نیوز، همراه با تب بالای معرفی گزینه‌های کابینه‌ی جدید، خاکی صدیق نیز به عنوان یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های وزارت علوم مطرح شده که با واکنش‌های متفاوت روبرو شده است.

در تازه‌ترین واکنش‌ها، قاسم اکسیری فرد در توییتر خود مدعی شده است، حاضر است جزییاتی از پرونده کیفری نامزد احتمالی وزارت علوم را ارائه دهد تا نمایندگان مجلس با آگاهی بیشتر در این رابطه اظهار نظر کنند.

اکسیری فرد پیش از این مدعی شده بود که دانشگاه در دوره‌ی خاکی‌صدیق به دلیل آهنگ صدایش، صلاحیت عمومی او را رد کرده است. او همچنین در توییتی از روحانی برای انتخاب این گزینه انتقاد کرده و گفته: «اگر رییس‌جمهور منتخب (برخلاف سوگند ریاست جمهوری‌اش) متهمان یا مجرمان به اعمال کیفری غیر قابل اغماض را برای وزارت هر وزارتخانه‌ای به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، آنگاه وظیفه‌ی یک شهروند آگاه معین خواهد بود» و همچنین در توییتی دیگر خطاب به حسن روحانی گفته «رییس جمهور دقت کنند وزیر علومی را انتخاب نکنند که با برکنار کردن عضو هیات علمی به علت تن صدا؛ علم، دین و عرف را به سخره گرفت».

سال گذشته، خاکی‌صدیق در تکذیب ادعای این استاد دانشگاه، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی «شرق» گفته بود: «زمانی که چندین بار در جلسه با ما حضور داشت تا استخدام شود، مگر صدای‌شان را نشنیده بودیم؟ آیا کسی درباره‌ی صدای او ایرادی گرفت؟» و مدعی شده که اکسیری‌فرد «رفتارهایی برای پیگیری پرونده‌اش داشت که شأن اساتید را زیر سؤال می‌برد. مثلا نمره‌ی همه‌ی دانشجویان را ٢٠ رد کرده بود».

اما اکسیری فرد با انتشار حکم دادگاهی که دانشگاه به خاطر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از این استاد دانشگاه شکایت کرده، با اعلام اینکه از این اتهام تبرئه شده است، مدعی شده که دستگاه قضایی نیز تلویحا حقیقت گفته‌ی او را تأیید کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا