خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست یک تشکل اصلاح طلب قم برای ابقای استاندار

مجمع اسلامی کارمندان خط امام استان قم در بیانیه‌ای خواستار ابقای صادقی، استاندار این استان شد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می‌آید:

ما معتقدیم انقلاب و انقلابی‌گری ریشه‌اش قم است، شروع انقلاب و هم نوایی با پیرجماران و پیروی از افکار والای حضرتش ابتدا در قم بوده است و ذره‌ای در تمام این سال‌ها از آرمانش جدا نبوده است.

و البته انقلاب و انقلابی‌گری را در خرد و زدودن جهل که همانا معنای دقیق اصلاحات است می‌دانیم.

اما متاثریم این جریان اعتدالی که اعتدالش را از قرآن کریم و دستور حضرت حق دارد در پیروزی مصادیقش در قم کم فروغ است و این مهم را نه اشکال مردم بلکه عوامل گوناگونی می‌دانیم منجمله حضور و بروز عده‌ای قیم مئاب و تندرو که خود می‌پندارند ریشه‌ی اصلاحاتند و این طنز تلخ جامعه‌ی ما در قم است.

عده‌ای که گمان برند اصلاحات یتیمی است که قیم می‌خواهد و عجیب آنکه تاریخ یادش نمی‌رود برخورد رهبر کبیر انقلاب را با بعضی از آنها.

چه غریب است اصلاحات قم که عده‌ای منفعت طلب در پی منفعت شخصی و زودگذر خود با تیشه‌ی مطامعشان به ریشه‌ی آن می‌زنند در حالی که سابقه‌ی سیاسی‌شان به بیش از ۷۶ نمی‌رسد و اغلب نه جنگ دیده‌اند و نه اساساً انقلابی بوده‌اند این جماعت منفعت طلب.

عده‌ای که اصلاحات ره پیموده‌ی صد ساله را دستخوش حوادث تلخی کرده‌اند و از افتخاراتشان تنش‌های مجلس ششم و از دست دادن مجالس بعدی تا به حال بوده است، عده‌ای که با کمک رقیب برای پیروزی رقیب بی مقدار کوشیدند و ریاست جمهوری سال ۸۴ را رقم زدند و باعث شکست اصلاحات و خسارت‌های گوناگون و هنگفت به کشور شدند که نتیجه‌ی آن حوادث سال ۸۸ و یکی از آثارش حصر بهترین یاوران و مدیران انقلاب شد و هیچ گاه هم پاسخگو نبودند.

هیچگاه نگفتند چرا مصادیق اصلاحات در انتخابات مختلف پیروز میدان نیست.

و این همه یعنی نشناختن اسباب و الف بای اولیه‌ی عالم سیاست.

اما در سال ۹۲ جرقه‌ای در دل‌ها زده شد و پیرو آن استان قم دو دوره شیوه‌ی مدیریتی در خود دید، دوره‌ی اول که عدم پاسخگویی مناسب به مطالبات اکثریت و پذیرا نبودن سخنان مردم در بعض امور بود و در دور دوم با مدیریت برادر ایثار گرمان جناب آقای دکتر صادقی استاندار محترم پذیرای اقوال مختلف و تمامی احزاب از همه‌ی گروه‌ها شد و جریان اعتدال حکم‌فرما.

البته دیکته‌ی نانوشته خطا ندارد و قطعاً نواقص بسیار اما استاندار محترم فقط فرصتی دوساله داشته است نه بیشتر و او را فقط برای دو سال باید نقد کرد و لاغیر و لا یکلف الله نفساً الا وسعها.

ما به عنوان یک جریان و حزب اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات شهادت می‌دهیم شیوه‌ی استاندار بسیجی و حزب اللهی استانمان اعتدال و داشتن گوش شنوا برای نقدها بوده است لذا از دولت مکرم می‌خواهیم با انتصاب جناب ایشان برای دور مجدد نسیم اعتدال را در قم رونق بخشد و از استاندار محترم برادر عزیزمان جناب آقای دکتر صادقی می‌خواهیم نواقص امر را در دوره‌ی جدید بر طرف فرمایند.

لازم به ذکر است که برای شنیدن صدای اصلاحات باید صدای تمام احزاب و گروه‌ها شنیده شود و الا شیر بی یال و دم و اشکم را چه کسی دیده است. شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات قم در مورد فعالیت دور جدید استانداری هیچگونه نشستی نداشته است فلذا می‌خواهیم جهت هم فکری نسبت به انجام نشست اقدام نماید. در پایان تاسی می‌جوییم به کلام آقا و سرورمان حسین بن علی که سلام خدا بر او باد: اراده‌ای نداریم جز اصلاح.

علی عبدی انبوهی

دبیر مجمع اسلامی کارمندان خط امام استان قم

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان قم

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا