خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش ابطحی به موضوع قرائتی و آقای دوربینی

«سید محمدعلی ابطحی» که پیش از عذرخواهی حجت الاسلام قرائتی از آقای دوربینی از او انتقاد شدیدی کرده بود، پس از آن نوشت: استاد پاك ضمير كه باشي، در مقابل خطاعذرخواهي ميكني.

به گزارش انصاف نیوز، آقای ابطحی نوشته بود: «فيلمي از آقاي قرائتي پخش شده كه اقاي دوربيني را از جلسه خارج مي كند و مي گويد او را زير پايه بنشانند. اين يك رفتار غير اخلاقي است كه خدا كند آقاي قرائتي زودتر عذرخواهي كند. بي حرمتي به انسانها از همه زشت ، از استاد اخلاق و قرآني مثل آقاي قرائتي زشت تر.
نزديك به ٤٠ سال است كه دوربين در اختيار آقاي قرائتي است و كسي نگفت و يا نتوانست بگويد از جلو دوربين كنار رود و زير پايه بنشيند».

این فعال اصلاح طلب که رییس دفتر «سیدمحمد خاتمی» در دوران ریاست جمهوری بوده است، در یادداشت تلگرامی پس از عذرخواهی آقای قرائتی نوشت: «استاد پاك ضمير كه باشي، در مقابل خطاعذرخواهي ميكني. عذر خواهي،شأن كسي را كم نمي كند. ممنون از اقاي قرائتي. كاش همه اين مشي را داشتند و مي دانستند با معذرت خواهي در مقابل اشتباه ابهتشان كم نمي شود».

مجری برنامه: خیلی دلم به حال آقای دوربینی سوخت!

واکنش آقای قرائتی به آقای دوربینی: پاشو برو بیرون [+فیلم]

 

انتهای پیام

 

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتى چهل سال آزگار با دوربين همنشين باشى معلومه كه نسبت بهش احساس مالكيت كنى !

    7
    1
  2. (كاش همه اين مشي را داشتند و مي دانستند با معذرت خواهي در مقابل اشتباه ابهتشان كم نمي شود)

  3. البته عذرخواهی کردن از اشتباه امری کاملا طبیعی است ( طبیعی به معنای رایج) اما در کشور ما خب البته گوهر کمیابی است برای همین است که این قدر به ان پرداخته می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا