خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آندورای تئاتر اشتباهات» روی صحنه باران

نمایش «آندورای تئاتر اشتباهات» به کارگردانی «میثم عبدی» تا 26 آذر در تماشاخانه باران به روی صحنه می ‌رود.

به گزارش روابط عمومی این نمایش، «آندورای تئاتر اشتباهات» نوشته «ماکس فریش» و ترجمه «حمید سمندریان» با کارگردانی «میثم عبدی» و تهیه کنندگی « آناشید شهیدی» در تماشاخانه خصوصی باران اجرا می‌شود.

این نمایش داستان معلم شهری به نام “آندورا” (هیچ نسبتی با سرزمین آندورا در قاره اروپا ندارد) که همواره منتقد افکار و اندیشه های آندورایی هاست، سالها پیش پسر بچه ای جهود را از سرزمین همسایه به سرزمین خود می آورد و به آنها می گوید او را از چنگ کسانی که یهودیان را می کشتند نجات داده است. حالا این پسر بچه “آندری” بزرگ شده و قصد دارد با دختر معلم “باربلین” ازدواج کند. مردم شهر با بزرگ شدن آندری مخالفت خود را با حضور یک شهروند غیر آندورایی و جهود اعلام می کنند، آنها هر کدام به نحوی مانع پیشرفت و فعالیت او می شوند. تا اینکه با ورود زنی به نام سینیورا وارد داستان می‌شود.

بازیگران این نمایش منصور اسکندری، آزاده اکبری، اسماعیل باستانی، پریسا بهپوری، شیما بهرمن، حمید رحمتی، آریاز ذوالفقاری، منوچهر رمضانی، ناصر سرلک، امید طاهری، امین قاضی، سینوره کفاش طلب و مهدی مجنونی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از : آرزو ندرلو : مسعود صالحی : شیما بهرمن : آرمین تقی نژاد : علی تابع امام : سمیرامیس محمدی : وحید اسدزاده : یاسمن طاهری : مهدی رضایی : ماریا عبدی : لیلا جهان پویا

این نمایش هر شب به جز شنبه ها در تماشاخانه باران به نشانی خیابان خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲/۱ ساعت 21 اجرا می‌شود.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا