خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زهرا تمدن در حال حاضر آزاد است

زهرا تمدن پرستاری‌ست که روز قبل از تجمع پرستاران تهرانی مقابل وزارت بهداشت (31 مرداد) توسط نهاد نامشخصی بازداشت و سپس آزاد شد. پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری که از شرایط او به انصاف نیوز خبر دادند اطلاع دقیقی نداشتند که او چه مدت در بازداشت این نهاد بوده اما با قطعیت می‌گفتند که روز قبل از تجمع یعنی 30 مرداد بازداشت و قبل از موعد تجمع نیز آزاد شده است.

محمد شریفی مقدم در گفتگو با انصاف نیوز پیرامون تجمعات روزهای اخیر پرستاران و راهکار آن به خبرنگار انصاف نیوز گفت: راهکار برون رفت از بحران پرستاری گفتکو با بدنه‌ی پرستاری‌ست. امنیتی کردن مسئله فضا را رادیکال‌تر می‌کند. راه‌حل این است که مسئولان با گروهی از نمایندگان واقعی پرستاران و بدنه‌ی معترضشان از شهرهای مختلف به گفتکو بنشینند. جلسه‌ای که در شعام یا شورای تامین تشکیل دادند با روسای نظام پرستاری بود.

محمد شریفی مقدم ، دبیر خانه پرستار

بدنه‌ی معترض چندان اعتمادی به این‌ها ندارد. در ان جلسه گفته بودند مشکلات این پرستاران تعدادی معوقاتشان است درحالیکه اینطور نیست. مشکل پرستاران ریشه‌ای‌تر و بر سر اجرای قانون است.

محمدرضا ظفرقندی که از روز گذشته و پایان رای‌گیری مجلس رسما وزیر بهداشت دولت چهاردهم شده امروز در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفته است مسائل پرستاران را در هیئت دولت مطرح کرده و در اسرع وقت این مسائل حل خواهند شد. او همچنین اضافه کرد که هزینه‌ی لازم روز گذشته در دولت محاسبه و تصویب شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا