خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرنوشت خبرنگاری که ساختمان وزارتخانه را در سایت دیوار به فروش گذاشت

یک خبرنگار برای نشان دادن حفره های امنیتی سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه، توانست با استفاده از همین سامانه، ساختمان وزارت راه و شهرسازی را به اسم خود کند و در سایت های دیوار و شیپور به فروش بگذارد. او توسط وزیر راه دولت آقای رئیسی مورد شکایت قرار گرفت اما از سوی وزیر دولت پزشکیان تقدیر شد!

به گزارش سایت آذرقلم (تبریز)، «اقتصادآنلاین در این باره در گزارشی با عنوان «حفرهٔ بزرگ سامانه املاک و اسکان» نوشت: در حالی که مهرداد بذرپاش، وزیر راه مدعی شده بود که «فقط مالکان می‌توانند با احراز هویت در سامانه املاک، آگهی ملکی منتشر کنند»، ما ساختمان وزارت راه را در این سامانه به نام خود ثبت کردیم و آن را در دیوار و شیپور با علامت تایید سامانه املاک برای فروش گذاشتیم.»

اما واکنش وزارت راهی که مهرداد بذرپاش وزیرش بود چه بود؟ وزارت راه از این خبرنگار به اتهام «جعل سند دولتی، کلاهبرداری، تصرف مال غیر و فروش مال غیر» شکایت کرد.

چند روز بعد اما، وزیر دولت قبل رفت و فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی شد. او در یکی از اولین اقداماتش شکایت این وزارتخانه را پس گرفت و از خبرنگاری که این حفره امنیتی را شناسایی و معرفی کرده بود، تقدیر کرد؛ درست مانند کاری که در همه دنیا با معرفی کنندگان حفره های امنیتی می کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا