توییتر پولی میشود

به گزارش عصرایران، مالک ایکس (توییتر سابق)، میگوید این شبکه اجتماعی بهسمت دریافت هزینه ماهانه از تمام کاربران برای استفاده از خدمات ایکس حرکت میکند. بهنظر میرسد ایلان ماسک میخواهد در آینده از تمام کاربران ایکس برای استفاده از خدمات…



















