«افرادی که به کرونا مبتلا هستند، نباید واکسن بزنند»

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: افرادی که در حال حاضر به بیماری کرونا مبتلا هستند، نباید واکسن بزنند و باید از زمان پایان علائم بیماری، چهار هفته بگذرد تا بتوانند واکسن کرونا تزریق کنند البته نوبت واکسیناسیون…














