ظریف: گفتوگو با طالبان به خاطر منافع ملی خودمان بود

جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران گفت: گفتوگو با طالبان اولا به خاطر منافع ملی خودمان بوده و دوما برای این بوده که آنها را متقاعد کنیم که به صلح فراگیر در افغانستان نیاز است. طالبان باید بخشی از این صلح…



















