«ماندن یا نشستن بر اریکه قدرت» / آیا وضعیت ایران بحرانی است؟

احمد غلامی در سرمقالهی امروز شرق با عنوان «ماندن یا نشستن بر اریکه قدرت» نوشت: وضعیت ایران بحرانی است؟ استفاده از استعاره «بحران» برای نشاندادن وضعیت کنونی بیش از آنکه عینی و واقعی باشد، دستمایهای تاکتیکی است برای پیروزی در جنگ…






