برچسب ستاد پزشکیان

گلایه یک فعال سیاسی از بی‌مهری دولت به نیروهای ستادی پزشکیان

گلایه یک فعال سیاسی از بی‌مهری دولت به نیروهای ستادی پزشکیان

مهدی بهروزی، فعال سیاسی در اصفهان، در یادداشتی با عنوان «آنان که کاشتند و حالا سایه‌نشینند»، به انتقاد از آنچه انزوا و بی‌توجهی دولت جدید به نیروهای خستگی‌ناپذیر و بدنه فعال ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان خوانده است پرداخت؛ بهروزی با…

آنان که کاشتند و حالا سایه نشینند

مهدی بهروزی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت: روزگار، قصه‌ای تکراری اما دردناک ساخته است. قصهٔ آنان که در شب سرد بی‌ستاره، فانوس به دست گرفتند و راه را نشان دادند، اما چون صبح دمید، نه جزو همراهان کاروان،…