خرید تور تابستان ایران بوم گردی

2700 نفر در شهرداری کارت نمی‌زدند پول می‌گرفتند

پس از افشاگری شهردار تهران درباره‌ی افراد در شهرداری که قبلا کارت تردد نمی‌زدند، قائم‌مقام معاونت توسعه‌ی منابع انسانی شهرداری تهران تعداد این عده را 2700 نفر اعلام کرد.

به گزارش انصاف نیوز، داور نظری در این باره نوشت: ٢٧٠٠ نفر در شهرداری تهران بدون ثبت كارت تردد، حقوق دریافت می‌كردند، که ساماندهی شد.

آقای نجفی صبح امروز – چهارشنبه – توییت کرده بود:

«در بعضی از موارد که افراد در #شهرداری قبلا کارت تردد نمی‌زدند، الزام کردیم ورود و خروج خود را ثبت کنند، بعضی در کمال صداقت گفتند اگر ما کارت بزنیم به کارهای دیگرمان نمی‌رسیم! این موضوع صرف نظر از مساله‌ی مدیریتی، یک جنبه‌ی شرعی هم دارد چرا که پول پرداختی از جیب مردم تهران است».

محمدعلی نجفی که از اواخر تابستان با شکل گیری شورای جدید شهر تهران به شهرداري انتخاب شده بود، امروز استعفا داده اما هنوز استعفای او در شورا تصمیم گیری نشده است.

[poll id=”9″]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. والله والله والله این دیار همه چیزش شگفت انگیز است دزدان وچپاولگران واختلاسگران راست راست میچرخندو می چرند وبه ریش همه می خندند وارتقا مقام می یابندولی افشاگران فساد احضار و.زندان ………………

  2. پول عوارض ملت بجای رفع آلودگی هواوحل ترافیک رفته توجیب وشکم بعضی ها!اگه تویک کشورجهان چهارمی هم این اتفاق میافتاد زلزله ای بپا میشدامااینجاهمان کسیکه بایدپیگیری کندمیگوید هیسسسسس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا