خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان نمایش تاریخی ایران در جام‌جهانی | بهترین نتیجه‌ی تاریخ تیم ملی

پایان حضور تیم ملی ایران با کسب بهترین نتیجه‌ی خود در تاریخ جام‌جهانی و قرار گرفتن در رتبه‌ی سوم گروه مرگ.

ورزش سه نوشت: بازیکنان تیم ملی که در دو دیدار قبلی خود موفق به اجرای نمایش دیدنی شده بودند در این بازی نیز به دنبال تکمیل حماسه خود بودند و اگر کمی شانس را یار خود می دیدند شاید می توانستند پس از بازی خود را در مرحله بعدی این بازی ها ببینند. این اتفاق نیفتاد تا تنها گل کریم انصاری فرد در پاسخ به گل کوارشما نتیجه تساوی یک بر یک را برای هر دو تیم به دنبال داشته باشد.

دقیقه 53 – یکی از مهمترین صحنه های این دیدار در این دقیقه به وقوع پیوست و داور در حالی که در ابتدا روی حرکت عزت اللهی اعتقادی به پنالتی نداشت پس از ویدئو چک حرکت هافبک ایران را خطا روی رونالدو اعلام کرد.

دقیقه 53 – کریس رونالدو پشت ضربه پنالتی پرتغالی ها ایستاد و ضربه خود را به دروازه ایران زد اما علیرضا بیرانوند توانست این توپ را مهار کند. بیرانوند به زیبایی با مهار ضربه بازیکنی به نام رونالدو دروازه ایران را از فروریختن دوباره نجات داد.

دقیقه 72 – حمله سریع ملی پوشان پشت محوطه جریمه به قدوس رسید اما شوت زیبای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت نیز از دست ایران برود.


تسنیم:  دقیقه 73: طارمی توسط کاروالیو در محوطه جریمه پرتغال سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی و حتی استفاده از سیستم «VAR» نداشت

دقیقه 76: کریم انصاری‌فرد به جای سعید عزت‌اللهی به میدان آمد.

دقیقه 81: رونالدو با آرنج به صورت پورعلی‌گنجی زد و داور هم به او بعد از استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی یک کارت زرد به کاپیتان پرتغال نشان داد.

دقیقه 83: ماریو جای خود را به موتینیو داد.

دقیقه 90: ضربه سر آزمون با برخورد به دست مدافع پرتغال با تصمیم داور و استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی پنالتی تشخیص داده شد.

 دقیقه 2+90: ضربه پنالتی کریم انصاری‌فرد در گوشه دراوزه پاتریسیو جای گرفت.

دقیقه 4+90: مهدی طارمی از پشت خط شش قدم و در یک فرصت استثنایی توپ را به اوت زد تا آه از نهاد همه ایرانی‌ها بلند شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا