خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشکر فرزند آیت الله منتظری از شورای نظارت بر صداوسیما

حجت الاسلام احمد منتظری فرزند مرحوم آیت الله منتظری به نمایندگی از خانواده‌ی آن مرحوم از شورای نظارت بر صداوسیما به خاطر رای اکثریت آن شورا در نقد مستند «قائم مقام» تشکر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن نامه‌ای که در کانال تلگرامی مرحوم آیت الله منتظری منتشر شده در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

من‌ لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

با سلام و تحیت خدمت اعضای محترم شورای نظارت بر صدا و سیما

از اینکه درخواست قانونی اینجانب را مبنی بر پاسخگویی در برنامه ای تلویزیونی درباره موارد متعدد توهین، افترا و خلاف واقع در مستند قائم مقام علیه آیت الله العظمی منتظری، در آن شورا مطرح نمودید سپاسگزارم.

خوشحالم که رای اکثریت شورای نظارت بر آن تعلق گرفت که سیمای جمهوری اسلامی بار دیگر خطای فاحش پخش مستند تحریف، دروغ و سانسور را مرتکب نشود.

این را یک گام به پیش می دانم اما حقوق ضایع شده توسط مدیریت آشکار و پنهان سازمان صدا و سیما و حق پاسخگویی ما در برنامه ای تلویزیونی محفوظ خواهد بود.

امیدوارم روزی فرا رسد که این تک صدایی پایان یابد و حقایق بیان شوند و هر ایرانی بتواند در این رسانه ای که متعلق به همه مردم است از حق خود دفاع نماید. والسلام.

بیت آیت الله العظمی منتظری

۱۳۹۷/۵/۱۲ – احمد منتظری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نام خدا جناب احمد اقا منتظری به قول مرحوم هاشمی رفسنجانی ” کسی به این جعبه ” توحهی نمی کند . حالا اینها هر چه می خوهند در این جعبه بدمند..والسلام

  2. جناب شیخ احمد اگر به پدرت حمله می شود بعد از سی سال این نشانه زنده بودن و باقیات و صالحات ایشان است حتما هنوز بعد از سی سال عده ای دعاگوی خدمات پدر گرامیتان هستند که نا اهلان را ناخشنود کرده .سی سال خواستند ایشان را به فراموشی به سپارند موفق نشدند حالا در تخریب شخصیت هم موفق نخواهند شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا