خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دغدغه‌ی شجونی: هاشمی فتنه‌گران را فتنه‌گر می‌داند؟

برای شیخ جعفر شجونی این مهم است که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام «معلوم نیست فتنه‌گران را واقعا فتنه‌گر می‌داند یا خیر؟». دغدغه‌اش از همین دست مسایل است.

این شیخ صریح اللهجه در گفتگویی کوتاه و اتفاقی با انصاف نیوز درباره‌ی نگاه برخی رسانه‌های اصولگرا به خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، به حاشیه می‌زند و مدعی است: هاشمی یک شخصیت مرموزی دارد، خودش زیاد برای خودش حاشیه درست کرده است و اخیراً هم گفته است مرگ بر آمریکا نگویید. حالا هم گفته است شورای رهبری می‌خواهیم درست کنیم.

 

انصاف نیوز: برخی رسانه‌های اصولگرا از لا به لای خاطرات آقای هاشمی می‌گردند و مواردی را به عنوان نقطه ضعف او در آستانه‌ی انتخابات آن را بزرگ کنند. به نظر شما، اینکه یک مسوول عالی‌رتبه به صورت شفاف و با صراحت زوایای مختلف زندگی‌اش را در اختیار مخاطبان خود قرار داده بد است یا خوب؟

 

شجونی: من دوست ندارم به این سوالات شما پاسخ بدهم.

 

انصاف نیوز: چرا؟

 

شجونی: از دیگران بپرسید. آقای هاشمی جزو مسوولان اهل تولی و تبری نیست. ایشان همه‌جا ساکت است. معلوم نیست فتنه‌گران را واقعا فتنه‌گر می‌داند یا خیر؟ یک پرونده برای خودش ساخته است و همه می‌گویند زیربنای این فتنه‌ها هاشمی است. یک پرونده دیگر برای خودش ساخته درباره‌ی بچه‌هایش و زنش. بعضی از افراد از جمله آیت‌الله گیلانی، آیت‌الله خزعلی و … شفاف صحبت کرده‌اند ولی ایشان نسبت به بچه‌هایش علی‌الخصوص دخترش و همسرش ساکت است و حتی یک کلمه نمی‌گوید. هاشمی یک شخصیت مرموزی دارد، خودش زیاد برای خودش حاشیه درست کرده است و اخیراً هم گفته است مرگ بر آمریکا نگویید. حالا هم گفته است شورای رهبری می‌خواهیم درست کنیم.

 

انصاف نیوز: آقای شجونی! سؤال من این بود که چرا رسانه‌های اصولگرا فقط در لابه‌لای خاطرات هاشمی دنبال این هستند که او چه ماشینی سوار می‌شده و تفریحاتش چه زمانی و کجا بوده است؟ چرا به خدمات آقای هاشمی کاری ندارند؟

 

شجونی: نه،‌ از این مسوولان زیاد هستند که بار سنگینی بر دوش نظام هستند. خودشان چندین ماشین دارند و دنبال این هستند که کدام ماشین به دنبالشان برود و کدام ماشین به دنبالشان نرود. از اوایل انقلاب تا الان هم حتی یک لیتر پول بنزین نداده‌اند. مردم هاشمی را می‌شناسند.

 

انصاف نیوز: فکر نمی‌کنید این که خود اینکه آقای هاشمی زوایای مختلف زندگی‌اش را بدون هیچ لاپوشانی در معرض دید خواننده قرار می‌دهد، نوعی صداقت و شفافیت با مردم است؟

 

شجونی: نمی‌دانم، شما سؤالاتی را که از هاشمی باید بپرسید، از من می‌پرسید.

 

انصاف نیوز: آیا از چهره‌های برجسته‌ی اصولگرا که از ابتدای انقلاب تا به امروز بسیاری از آنها در مسوولیت‌های مهمی هم بوده‌اند و برخی زندگی‌های سطح بالایی هم دارند، کسی را سراغ دارید که در کتاب خاطراتش، مثل آقای هاشمی با صراحت و با جزییات خواننده را با سبک زندگی‌اش آشنا کند و شفاف، گوشه‌گوشه‌ی زندگی‌اش را به خواننده و در واقع مردم ارائه دهد؟

 

شجونی: من می‌دانم شما مأموریت دارید. بین این همه مشکلات کشور مانند فتنه و نفوذ و … هی هاشمی هاشمی می‌کنید.

 

انصاف نیوز: فکر نمی‌کنید برخی رسانه‌های اصولگرا و برخی اشخاص این مأموریت را دارند که مرتب علیه آقای هاشمی به عنوان یکی از بزرگان انقلاب، خبرسازی کنند؟

 

شجونی: یک روضه‌خوانی بود که همه‌اش غش می‌کرد و طرف زنان می‌افتاد. به او گفتند چرا همیشه غش می‌کنی به سمت زن‌ها، اگر راست می‌گویی یک بار هم طرف مردها بیفت. الان یک ربع است دارید می‌گویید هاشمی هاشمی.

 

انصاف نیوز: آقای شجونی رسانه‌هایی مدت‌هاست هاشمی هاشمی می‌کنند و علیه ایشان می‌نویسند. قبول دارید؟

 

شجونی: این بحث چه به دردتان می‌خورد در این شرایط انتخابات؟

 

انصاف نیوز: در آستانه‌ی انتخابات هجمه‌ها به صورت غیرطبیعی و البته قابل انتظار، علیه آقای هاشمی بسیار زیاد شده است. آیا کسی از اصولگرایان را سراغ دارید به صراحت‌ آقای هاشمی کتاب خاطرات نوشته باشد و در آن زوایای زندگی‌اش را به خواننده ارائه داده باشد؟

 

شجونی: بله هستند.

 

انصاف نیوز: چه کسی؟

 

شجونی: هستند.

 

انصاف نیوز: خب نام ببرید که ما هم اطلاع پیدا کنیم و برویم بخوانیم. یکیشو بگویید.

 

شجونی: کتاب «نیمه پنهان» دیگران را بخوانید و بدانید آقای هاشمی از اول حرف‌های امام را گوش می‌داد یا خیر؟ من یک سؤال دارم آقای هاشمی چه کتابی نوشته که اطلاعات عمومی شما بالا رفته است؟

 

انصاف نیوز: آقای هاشمی کتاب خاطراتشان که هست.

 

شجونی: آقای هاشمی به بانک ملی نامه داده که به م.م.ا که یک استاد دانشگاه است وام بدهید که ایشان کتاب خاطراتش را بنویسد!

 

انصاف نیوز: شما در این باره سندی دارید؟

 

شجونی: بله، شما چرا به جای هاشمی از مظلومیت رهبری دفاع نمی‌کنید.

 

به گزارش انصاف نیوز، نامه‌ی مورد ادعای آقای شجونی از طرف دفتر آیت الله هاشمی و بانک ملی تکذیب شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ، منهم از آقای شجونی سئوال دارم :
    شغل چیست ؟ ( نگوئید روحانی ، چون معمم بودن شغل نیست و کارهایش بخاطر خداست و نه مزد و حقوق )
    درآمد زندگی شما و مخارج سفرها ی شما ، چه داخلی و چه خارجی از چه محلی است ؟
    اگر شما فردا صبح در محل کارتان ( اگر چنین محلی وجود دارد ) حاضر نشوید ، چه اتفاقی در جامعه می افتد ؟ خلآ شما چگونه احساس میشود ؟ و اساسآ کاری و یا مطلبی از نبودن شما لَنگ میشود ؟
    شما چهره شناخته شده ای هستید و خوب است مشخص باشد که کدام چرخ از این جامعه 80 میلیونی بدست شما میچرخد ؟ و در صورت غیبت شما آن چرخ از حرکت باز می ایستد ؟ آقای شجونی ! محض رضای خدا پاسخ دهید ! اینها سئوالات جامعه از شماست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا