خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت جوانان غرب مازندران از نزدیکترین به اصلاحات و اعتدال

جمعی از جوانان اصلاح طلب شهرستان‌های تنکابن و رامسر و عباس‌آباد، در بیانیه ای ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بر بررسی های بیشتر برای حمایت از نزدیکترین گزینه به خواست و اراده‌ی اصلاح‌طلبان و حامیان واقعی دولت تدبیر و امید تاکید کردند.

متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم. و الفجر و لیال عشر و الشفع والوتر و اللیل اذا یسر. سوگند به فجر ، قسم به شبهای ده گانه ، قسم به شبی که میرود هنگام رفتن …

با عرض تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از آحاد مردم شریف شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد دعوت به عمل می‌آید تا در آستانه‌ی برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز مجلسین خبرگان و شورای اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره‌ی مجاهدت‌های ملت غیور و آزادیخواه ایران را پاس بدارند و زمینه ساز حضور حماسی دیگری را در طلیعهء روز هفتم اسفندماه سال جاری نوید دهند، تا بار دیگر با اهتمام ویژه به صندوق های رای، نفی استبداد فردی و جمعی فراهم آمده و یاس و دلسردی بدخواهان و تحکیم پایه‌های وحدت ملت و نظام، تحقق یابد.

ضمنا جوانان اصلاح‌طلب غرب ‌مازندران نیز با رصد و بررسی تمام فراز ونشیب های طی شده در فرآیند تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی، ضمن حفظ مواضع انتقادی نسبت به روند موجود، همچنان، همه‌ی توان و توجه خویش را معطوف به حضور حداکثری در عرصه ی انتخابات هفتم اسفندماه خواهند کرد تا پاسدار این شعار محوری معمار فقید جمهوری اسلامی باشند که “میزان رای ملت است”، از اینرو امید است ملت شریف ایران با استفاده‌ی بهینه از حق تعیین سرنوشت و انتخاب افرادی که هیچ نسبتی با افراط و تفریط سال‌های گذشته ندارند، باعث دوری این مرز و بوم از تهدیدهای داخلی و خارجی، و تضمین کننده ی ثبات سیاسی، سلامت اجتماعی و گشایش اقتصادی کشور باشند، و همه ی طیف‌های اصلاح‌طلب نیز با مشارکت در گفتمان سیاسی منطقه ی غرب‌مازندران، با بررسی های بیشتر و رایزنی با کلیه ی جریانات اصلاح‌طلبی اصیل سه شهرستان، به ویژه طیف جوانان، ادامه‌ی مسیر انتخابات را با حمایت از نزدیکترین گزینه به خواست و اراده‌ی اصلاح‌طلبان و حامیان واقعی دولت تدبیر و امید مدنظر قرار دهند.
به امید آنکه در انتخابات آتی نماینده‌ای شایسته و بایسته برای مردم فهیم و فرهیخته شهرستان‌های تنکابن و رامسر و عباس‌آباد انتخاب شود.

عاطفه امیری، علی بهرامی،حبیب حلاجیان، احمد خالدی، محسن خدابخشی، محمود خلعتبری، امین رهبری، ایمان ریحانی، سید حسن سادات سرایی، حامد سلطانی، سیدمهدی سمایی، ابوذر طالقان غفاری، مازیار عارفانی، سمیه عباسی، فهیمه علیخانیان، قاسم فلاح، حسین قاسمی، مسلم قبادیان، سعید محمدپور، نیما مراد خانی، حبیب مرادخانی، سید هادی موسوی سجاد، سید محمدرضا مهدویان، آرمان نحوی،سیداحمدهاشمی, سجاد حیات بخش، …

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا