خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس صداوسیما تذکر، فشار و دخالت دولت درباره‌ی «گاندو» را تکذیب کرد

بر اساس اعلام علی ربیعی، سخنگوی دولت، رییس سازمان صداوسیما در جلسه‌ی هیئت دولت مساله تذکر، فشار و دخالت، حتی تماس برای عدم پخش سریال گاندو را تکذیب کرده است.

به‌گزارش ایرنا سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که صدا و سیما و مخصوصا شبکه سوم تلویزیون با برنامه های تخریبی خود به نماد مقابله با برجام تبدیل شده و اقدام صریح دولت و رییس جمهوری برای دفاع از برجام چه بوده است، گفت: سالهاست و در واقع از زمان انعقاد برجام و حتی قبل از خروج آمریکا از آن، شاهد حملات غیرمنصفانه و تحلیل‌های یک طرفه و القای برداشت‌های نادرست در فضای سیاسی کشور از سوی مخالفان و جریان‌های صاحب رسانه مخالف دولت با تحلیل‌های مخالف با دولت بوده‌ایم.  

کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ - علی ربیعی

ربیعی ضمن بیان اینکه دولت نقد و مخالفت را حق آنان می‌داند و از آن حمایت هم می‌کند در عین حال اشاره کرد که انتظار از صدا وسیما به عنوان رسانه ملی ارائه نگاه‌های جامع و بی‌طرفانه است و دراین باره اظهار کرد: اما این رفتار در واقع بیش از آنکه تخریب دولت و برجام باشد، نوعی خود تخریبی است که در وهله اول گریبان خود این تفکر و مروجان آن را گرفته است.  

وی با ارجاع دادن به نظرات پیرامون اعتبارسنجی‌های رسانه‌ای در این زمینه گفت: به رغم انتقاداتی که نمایندگان دولت در هیات نظارت داشته‌اند به تعبیر رییس جمهوری عدم اجرای قانون اساسی درباره اختیارات هیات نظارت را تحمل می کنیم و تلاش ما برای این کار بی حاشیه است و از تلاش‌های صادقانه کارکنان همه رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما تشکر می کنم و حتی اخیرا در مورد پخش یک سریال اظهار شد که دولت با پخش یک سریال مخالفت کرده است. این یک دروغ فاحش است.

ربیعی افزود: این موضوع در جلسه دولت مطرح شد و اتفاقا رییس سازمان صدا و سیما هم مساله تذکر، فشار و دخالت، حتی تماس برای عدم پخش را تکذیب کرد که امیدواریم همین دیدگاه هم در صدا وسیما منعکس شود دولت هیچ نظر تحمیلی و اجباری یا درخواست عدم پخش برنامه‌ای هم نداشته است.

• گزارش نشست خبری امروز سخنگوی دولت را می‌توانید در لینک زیر بخوانید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا