خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش خلاصه اگر دربی را از دست داده اید

پرسپولیس در دیداری که می توانست پیروز میدان شود، متوقف شد تا جام قهرمانی دورتر و دورتر شود.

پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ پرسپولیس در این بازی با ترکیب زیر وارد میدان شد:

احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی (تعویض دقیقه 82 با سیدجلال حسینی)، میلاد سرلک (تعویض دقیقه 77 با کمال کامیابی نیا)، رضا اسدی، احسان پهلوان (تعویض دقیقه 88 با مهدی عبدی)، وحید امیری (تعویض دقیقه 88 با امید عالیشاه)، مهدی ترابی، شرزود تمیروف (تعویض دقیقه 82 با حامد پاکدل)

پرسپولیس در این بازی با سیستم پایه 4-4-2 وارد میدان شد. در این بازی احمد گوهری درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت. زوج علی نعمتی و فرشاد فرجی دو مدافع وسط پرسپولیس بودند، سعید آقایی مدافع چپ و رامین رضاییان مدافع راست پرسپولیس بودند. میلاد سرلک و رضا اسدی در پست هافبک دفاعی حضور داشتند، وحید امیری وینگر راست و احسان پهلوان وینگر چپ پرسپولیس در این بازی بود و در نهایت مهدی ترابی و شرزود تمیروف در خط حمله پرسپولیس حضور داشتند.

در دقایقی ابتدایی بازی، استقلال بیشتر صاحب توپ و میدان بود و به دروازه پرسپولیس نیز نزدیک شد. از آن سوی نیز دفاع و گلر پرسپولیس متزلزل نشان دادند. پرسپولیس کم کم در ادامه نیمه اول، جلو کشید و توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت هایی روی دروازه استقلال ساخت که نتیجه هم داد و علی نعمتی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

در نیمه دوم فرهاد مجیدی سیستم تیمش را تغییر کرد و این تغییرات تا آخر بازی ادامه داشت. مجیدی به دنبال راهی بود تا دروازه پرسپولیس را باز کند. اما پرسپولیس روی جلو کشیدن استقلال و تغییراتی که ایجاد شد، نسبت به نیمه اول، موقعیت های بیشتری نیز داشت. سرخ ها در نیمه دوم چندین موقعیت خطرناک داشتند همچون نفوذ سعید آقایی از سمت چپ که توپش به آسمان رفت و موقعیت هایی که نصیب رضاییان شد و او نتوانست مهاجمان را به خوبی راه بیاندازد.

پرسپولیس این بازی را می توانست ببرد اگر در نیمه دوم، بازیکنان روی شکم سیری بازی نمی کردند و همچون نیمه اول کمی بیشتر تلاش می کردند و با دقت بیشتری بازی می کردند. گل دوم پرسپولیس در نیمه دوم می توانست سرنوشت بازی را کاملا عوض کند اما زمانی که شما فکر کنید پیروز میدان هستید و عقب بنشینید و گل نزنید، همان لحظه شکست شما آغاز می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا