خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس دختر تازه متولد شده رونالدو ؛ دختر در آغوش پدر

عکس دختر تازه متولد شده رونالدو برای اولین بار منتشر شده است. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که رونالدو فرزند پسرش را پیش از به دنیا آمدن از دست داد.

چند روز پیش بود که خبر فوت فرزند رونالدو تمام محافل ورزشی را به خود اختصاص داد. اما حالا پس از این اتفاق تلخ به نظر می‌رسد که به دنیا آمدن دختر رونالدو خانواده‌ی پر جمعیت او را دوباره خوشحال کرده است.

رونالدو در صفحه اینستاگرام خود خبر از فوت یکی از دو قلوهای خود که هنوز در شکم مادر بودند داد. او اعلام کرد این خبر یکی از بدترین اتفاقات زندگی‌اش بوده است اما همزمان بخاطر سالم بودن قل دختر اعلام خوشحالی کرد و اعلام داشت که خانواده آنها بی‌صبرانه منتظر به دنیا آمدن کوچکترین عضو خود هستند.

عکس دختر تازه متولد شده رونالدو

جالب‌ترین نکته در این اتفاق تلخ اثبات این نکته بود که فوتبال هرچقدر هم که جدی باشد و هرچه قدر هم که دشمنی دو تیم دیرینه و تند اما می‌تواند عامل پیوند و تسلی خاطر شود. همین چند روز قبل بود که طرفداران لیورپول که شاید هیچ کس بیشتر از آنها از منچستریونایتد متنفر نباشد ایستاده رونالدو را تشویق کردند و با این کار حمایت خود را از این ستاره پرتغالی اعلام داشتند. رونالدو که از این اتفاق شگفت زده بود در پیامی احساسی از هواداران لیورپول تشکر کرد و اعلام داشت هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد.

عکس دختر تازه متولد شده رونالدو در آغوش پدر اما نشان از این می‌دهد که رونالدو و خانواده‌اش از این اتفاق تلخ عبور کرده و آماده‌ی روزهای بهتر و شادتر می‌شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا