خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول نیوکاسل 10 اردیبهشت 1401

لیورپول و نیوکاسل امروز از ساعت 16 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. پخش زنده لیورپول نیوکاسل 10 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم لیورپول و نیوکاسل امروز در چارچوب یکی از مهمترین دیدارهای هفته 35 لیگ برتر جزیره از ساعت 16 به وقت ایران در سنت جیمز پارک به مصاف هم می‌روند. پخش زنده لیورپول نیوکاسل 10 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده لیورپول نیوکاسل 10 اردیبهشت 1401

شاگردان یورگن کلوپ آلمانی که اخیرا با خبر تمدید قرارداد سرمربی جذاب خود احتمالا حال و روز خوبی دارند این روزها برای 4 جام می‌جنگند که بی‌تردید یکی از مهمترین‌ مواردش مربوط به جام لیگ داخلی و رقابت سنگین با منچسترسیتی متمول و ثروتمند است.

لیورپول حالا با 79 امتیاز در تعقیب سیتی 80 امتیازی است و با توجه به اینکه سیتی اساسا بازی‌های ساده‌تری پیش رو دارد برای عقب نماندن از رقابت باید هر سه امتیاز بازی پیش رو را کسب کند.

مسئله اما اینجاست که نیوکاسل هم آن تیم دست و پا بسته نیم فصل اول نیست و با سرمایه کلانی که به لطف محمد بن سلمان به حسابش واریز شده، با اندکی تقویت در فصل نقل و انتقالاتی نیم فصل توانسته نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کند به طوری که در جدول امتیازی لیگ از آغاز سال 2022 بعد از لیورپول موفق‌ترین تیم بوده است.

در نتیجه ممکن است نیوکاسل غافلگیری بزرگی برای شاگردان کلوپ باشد و از سویی اصلی‌ترین امید پپ برای توقف قطار سریع‌السیر آنفیلد!

دو تیم در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 4 پیروزی داشته‌اند با این تفاوت که در برابر 1 تساوی لیورپول، نیوکاسل یک شکست ثبت کرده است. حاصل 5 تقابل آخر دو تیم نیز 3 پیروزی برای لیورپول و 2 تساوی بوده و آخرین پیروزی نیوکاسل برابر لیورپول به سال 2015 باز می‌گردد.

برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و نیوکاسل 10 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و نیوکاسل از Sport TV

پخش زنده فوتبال لیورپول نیوکاسل

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا