خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسماعیلی فر به پرسپولیس نمی‌آید ؛ دست رد مدافع راست محبوب یحیی به پرسپولیس

اسماعیلی فر به پرسپولیس نمی آید این خبر هیچ کس به اندازه یحیی گل‌محمدی را ناراحت نکرده است. یحیی از سالها پیش به دنبال حضور او در پرسپولیس بود.

به گزارش خبر ورزشی دانیال اسماعیلی‌فر تصمیم دارد در سال آینده فوتبال خود را در لیگی جز لیگ برتر کشورمان ادامه دهد.

یحیی گل‌محمدی بارها اعلام کرده است که دانیال اسماعیلی‌فر در لیست خرید او قرار دارد. این موضوع تنها به امسال بر نمی‌گردد بلکه یحیی از سالها قبل به دنبال حضور این بازیکن در پرسپولیس بود.

پس از آنکه رامین رضاییان به پرسپولیس پیوست خیال یحیی و هواداران در مورد پست دفاع راست راحت شد، اما به نظر می‌رسد یحیی از حضور رضاییان برای فصل‌های بعد مطمئن نیست و همین مسئله باعث شده است او به سراغ مدافع راست سپاهان برود.

دانیال اسماعیلی‌فر که همواره یکی از بهترین دفاع راست‌های لیگ در چند سال اخیر بوده است مدت‌هاست بین پوشیدن و نپوشیدن پیراهن سرخ‌های پایتخت مردد است. اما در نهایت به نظر می‌رسد که اسماعیلی فر به پرسپولیس نمی‌آید.

دانیال اسماعیلی‌فر تصمیم دارد فوتبال خود را در تیمی خارج از ایران ادامه دهد. به نظر می‌رسد در زمانی که رقابت برای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی در پست دفاع راست بسیار نفس‌گیر است، اسماعیلی‌فر به این نتیجه رسیده است که لژیونر شدن در دیده‌ شدن او تاثیر بیشتری دارد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا