خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرهاد مجیدی رکورد زد ؛ این‌بار رکورد تاریخی پرسپولیس شکسته شد

فرهاد مجیدی رکورد زد شاید آشناترین تیتر این روزها باشد؛ چراکه استقلال مجیدی با تکیه بر کار دفاعی اگر از برد مطمئن نباشد حتما از نباختن مطمئن است.

انصاف ورزشی : استقلال مدل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ بیش از هرچیز موفقیت خود تا این مقطع از فصل را مدیون قدرت دفاعی و کم گل خوردن‌هایش است. تیمی که در طی ۲۶ بازی فقط ۹ گل دریافت کرده و با وجود از دست دادن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند توانسته ساختار دفاعی خود را حفظ کند.

استقلال مجیدی در این فصل به وضوح برای به گل رسیدن و موقعیت سازی با مشکل روبه‌رو بوده است؛ اما با تکیه بر قدرت دفاعی توانسته بسیاری از بازی‌ها را با بردهای اقتصادی پشت سر بگذارد تا با اقتدار در صدر جدول لیگ قرار بگیرد.

این عوامل استقلال امسال را تبدیل به یک تیم شکست‌ناپذیر کرده است که از تمامی رکوردهای فوتبال ایران در این زمینه عبور می‌کند.

حالا جدیدترین رکوردی که استقلال مدل فرهاد شکسته است، رکورد تعداد بازی بدون شکست متوالی است؛ رکوردی که نه در یک فصل بلکه در دوفصل توسط دو مربی محبوب و با کیفیت سابق پرسپولیس به جامانده بود.

مصطفی دنیزلی سرمربی محبوب ترکیه‌ای سابق سرخ‌ها در فصل ۸۶_۸۵ وقتی تیم به هم ریخته‌ی پرسپولیس را تحویل گرفت کاری کرد که سرخ‌ها در انتهای فصل حتی شانس قهرمانی پیدا کنند و در نهایت هم بالاتر از استقلال مرفاوی فصل را به پایان رساندند. و فصل بعد از آن نیز پرسپولیس با افشین قطبی به قهرمانی در لیگ رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دو مربی سابق سرخ‌ها در مجموع دوفصل ۲۵ بازی متوالی را بدون شکست برای پرسپولیس پشت سر گذاشتند اما پس از حدود پانزده سال این فرهاد مجیدی و استقلال بودند که با ۲۶ بازی بدون شکست این رکورد را هم شکستند و یک گام دیگر به تحقق آرزوی کسب جام نزدیک شدند.

حالا اما فرهاد مجیدی برای تکمیل فصل رویایی خود فقط به قهرمانی نیاز دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا