خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال اورتون 1 خرداد 1401

آرسنال امروز در امارات میزبان اورتون فرانک لمپارد است. برای تماشای پخش زنده آرسنال اورتون 1 خرداد 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

شاگردان میکل آرتتا که در کمال ناباوری شانس کسب سهمیه را به تاتنهام واگذار کردند امروز میزبان اورتون هستند. برای پخش زنده بازی آرسنال و اورتون 1 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده آرسنال اورتون 1 خرداد 1401

امروز و در بازی‌های جزیره که همگی همزمان از ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار می‌شوند، هم تکلیف چهارمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مشخص می‌شود و هم تکلیف قهرمان رقابت‌ها!

شاگردان میکل آرتتا که در جنگ سهمیه با تاتنهام هستند با دو شکست پیاپی برابر تاتنهام و نیوکاسل حالا با 66 امتیاز در رده پنجم به دنبال تاتنهام 68 امتیازی هستند و باید ضمن پیروزی بر اورتون، امید به شکست تاتنهام برابر نوریچ قعرنشین داشته باشند که کمی بعید است.

تافی‌ها هم که تا همین هفته پیش از کاندیداهای اصلی سقوط به چمپونشیپ محسوب می‌شدند با کامبک زیبا در بازی هفته گذشته برابر کریستال پالاس بقا در لیگ را تضمین کردند و با 39 امتیاز در رده شانزدهم جدول هستند. آرسنال در 5 بازی آخر 3 پیروزی و 2 شکست و اورتون 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده‌اند.

نکته آماری جالب درباره 5 تقابل رو در روی دو تیم در سالیان اخیر اینکه 3 بازی را اورتون و تنها 1 بازی را آرسنال پیروز شده‌اند. یک بازی هم به تساوی کشیده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و اورتون 1 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال آرسنال و اورتون 1 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا