خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده گلدن استیت وریرز بوستون سلتیکس 16 خرداد 1401

دو تیم گلدن استیت و بوستون در دومین دیدار فینال فصل NBA به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده گلدن استیت وریرز بوستون سلتیکس 16 خرداد 1401 با ما باشید.

گلدن استیت و بوستون در پایان فصل عجیب و غریب ان بی ای به فینال رسیده‌اند و حال امروز در دومین بازی فینال از ساعت 4:30 بامداد 16 خرداد 16 خرداد به وقت ایران، به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بسکتبال گلدن استیت و بوستون سلتیکس 16 خرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده گلدن استیت وریرز بوستون سلتیکس 16 خرداد 1401

دو تیم مسیر خاصی در صعود به فینال داشته‌اند. گلدن استیت که در کنفرانس شرق پایین‌تر از سانز و ممفیس سوم شده بود، در دور اول پلی آف قاطعانه دنور ناگتس را حذف کرد و سپس در نیمه‌نهایی کنفرانس موفق شد از سد ممفیس بگذرد. در فینال، گلدن استیت با درخشش استف کری و کلی تامپسون توانست دالاس و لوکا دونچیچی را حذف کند که در نیمه‌نهایی، سانز پرمدعا را از میان برداشته بودند.

از سوی دیگر باستن سلتیکس که در طول فصل عادی دوم شده بود در جریان پلی‌آف‌ها عالی عمل کرد. آن‌ها در گام اول مقتدرانه بروکلین نتس را 4 بر 0 از پیش رو برداشتند. سپس در نیمه‌نهایی قهرمان فصل قبل،‌ میلواکی را 4 بر 3 شکست دادند و در فینال و در بازی هفتم در زمین میامی، میامی هیت تیم صدرنشین کنفرانس خود را حذف کردند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال گلدن استیت و بوستون سلتیکس 16 خرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 4:30 بامداد از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده گلدن استیت بوستون سلتیکس 16 خرداد 1401

لینک 2: پخش زنده بوستون گلدن استیت 16 خرداد 1401

لینک 3: پخش زنده فینال NBA 2022 ؛ گلدن استیت واریرز و باستن سلتیکس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا