خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور احمدی نژاد: جواد لاریجانی سند بدهد

علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد از محمد جواد لاریجانی خواست تا درباره ی ادعای خود درباره ی تمایل دولت احمدی نژاد برای تحویل تمامی اورانیوم غنی شده و مذاکره ی شخصی با اوباما سند ارائه کند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای جوانفکر در یادداشتی تلگرامی نوشت:

ادعای محمد جواد لاریجانی مشاور بین الملل رئیس قوه قضائیه مبنی بر تمایل دولت قبل به تحویل تمامی اورانیوم غنی شده و مذاکره با اوباما، بی پایه و اساس است و او برای اثبات ادعایش باید سند ارائه کند.

محمد جواد لاریجانی اخیرا در اظهاراتی ادعا کرده است که دکتر احمدی‌نژاد پیشنهاد داده بود تا همه مواد غنی‌شده هسته‌ای را یک جا بدهیم و خود ایشان هم با اوباما مذاکره و مسئله را حل کند!

از کسی که در جایگاه مشاور بین الملل رئیس قوه قضاییه قرار دارد ، انتظار نمی رود بدون سند و مدرک سخن بگوید. به ایشان توصیه می کنم مستندات ادعاهای خود را به افکار عمومی ارائه دهد یا در غیر اینصورت با عذرخواهی از دکتر احمدی نژاد و مردم، نشان دهد که به رعایت اصول اخلاقی پایبند است.

باز اندیشی در بیانیه ی تبادل سوخت هسته ای که بسیار هوشمندانه تنظیم شده بود و روسای جمهوری ایران، برزیل و ترکیه آن را امضاء کرده بودند و بازخوانی پیش نویس توافق وین در دولت قبل و مقایسه این دو با متن برجام در دولت کنونی، روشن می سازد که ادعای آقای محمد جواد لاریجانی تا چه اندازه بی اساس و عاری از صحت است زیرا در توافق دولت قبل، مطلقا هیچگونه امتیازی داده نشده و ایران هیچ تعهدی را که روند فعالیت های هسته ای ایران را با هرگونه محدودیتی مواجه سازد، نپذیرفته است.

اگر بیانیه ی مشترک سران سه کشور ایران – برزیل و ترکیه به اجرا در می آمد، ایران بدون هیچگونه تعهدی و با استفاده از تمام حقوق هسته ای خود ، می توانست اقتدار هسته ای خود را حفظ کند و با جهان نیز به همکاری بپردازد.

ابراز مخالفت امروز آقای محمد جواد لاریجانی با این طرح هدفمند دولت دهم، نمی تواند مخالفت موثر برادر ایشان در جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی با طرح مزبور را در آن موعد، توجیه نماید.

رئیس دولتهای نهم و دهم در قبال انواع اتهامات منسوب به ایشان به ویژه در موضوعات سیاسی مانند برجام در موضع سکوت قرار دارد و در این شرایط معلوم نیست آقای محمد جواد لاریجانی به عنوان مشاور بین الملل رئیس قوه قضاییه چرا به راحتی به آقای احمدی نژاد که مجدانه از اظهارنظر در باره برجام و مسائل سیاسی پرهیز می کنند، تهمت می زند.

اگر آقای محمد جواد لاریجانی می خواهد به دولت کنونی ایراد بگیرد، چرا اصرار دارد این کار را با نسبت دادن مطالب خلاف واقع به دکتر احمدی نژاد به انجام برساند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب جوانفكر ، اگرچه سعى مجدّانه شما در دفاع از راستگوترين رئيس جمهور تاريخ، ستودنيست ، امّا برادر بزرگوار ! اين چه توقع بيجائيست كه از دكتر جواد لاريجانى داريد ؟ ارائه سند يعنى چه ؟ از كى چنين رسم و رسوماتى در بين شما اصولگراها رايج بوده كه الان باشد ؟!!

    1. سپهر جان عجب اظهار نظر دندان شکنی کردی اخوی!!!!جان من اگر چیزی نمی گفتی کسی مدعی می شد برادر راستگو !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا