خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرزندان احمد ایروانی چرا باید عین او باشند؟

مهدی جامی، نویسنده‌ی ایرانی مقیم خارج، در توییتی به ایرادی که در فضای مجازی به آیت الله احمد ایروانی به‌خاطر نوع پوشش دخترش گرفته شده پاسخ داده است. او می‌گوید به صرف روحانی بودن که کسی متهم نمی‌شود.

او نوشت: «اپوزیسیون بی مرام و هوچی مرتب قربانی میجوید. این بار رفته سراغ یک روحانی ایرانی که شهروند آمریکاست و هو می‌کنند که چرا دختران‌ات زندگی آزاد دارند! آقا اولا ایول به این روحانی که لیبرال است و سبک زندگی خودش را به فرزندانش تحمیل نکرده است! ثانیا فرزندان او چرا باید عین او باشند؟

من صد تا روحانی سراغ دارم که فرزندان شان راه دیگری درست خلاف پدرشان رفته اند. حساب عمل هر کسی با خود او ست. این چه جور قضاوت عوامانه ای است که راه انداخته اید؟ تنها جایی که کسی میتواند ایراد وارد کند استفاده از اموال عمومی به نفع شخصی ست و بس. که آن هم شاهزاده شما در صف مقدم است!»

دو کامنت آقای جامی به واکنش‌ها:

اسلام واقعی در بی آزاری است. هم برای من و شما هم برای آن روحانی! برای کار نکرده کسی را متهم نمیکنیم. مگر همه کسانی که به قدرت رسیده اند و کار ضدمردمی کرده‌اند روحانی بوده‌اند؟ هر کس هر وقت به قدرت رسید آن وقت از او حساب می‌کشیم. با رئیسی و قالیباف و شرکا بله. ولی با هر روحانی؟ نه!

عرض کردم که بنده خدا شهروند آمریکا ست! اگر نقشی در تحمیل حجاب در داخل داشته باشد حرف شما درست است و می‌شود تناقض. ولی اگر نقشی نداشته مثل صدها روحانی دیگر است. به صرف روحانی بودن که کسی متهم نمی شود!


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به کسانی می توان ایراد گرفت,که در خانه لیبرال, دموکراسی خواه,ازادی خواه و……ولی برای جامعه و مردم, نسخه اجبار و تک صدای و حجاب و……….تجویز می کنند!!.مانند معاون وزیر, معجزه قرن و……………..

    15
    4
  2. جالب بود واقعا
    مگر آقای ایروانی پست و سمتی در این مملکت دلره یا از اموال عمومی کشور ما استفاده میکنه؟

    7
    11
    1. طبق گفته آقای ایروانی در همین سایت انصاف، ایشان از طریق بنیاد علوی به نیویورک رفته و بنیاد علوی هم زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است و از محل املاک و مستغلات بنیاد که پیش از انقلاب، بنیاد پهلوی بود، اداره می شود.

      7
      1
  3. “من صد تا روحانی سراغ دارم که فرزندان شان راه دیگری درست خلاف پدرشان رفته اند.” خوب پس چرا دست از سر مردم برنمی دارند. خود همین آقای ایروانی در همین سایت انصاف گفته بودند که برای تبلیغ اسلام رفته ولی فرزندانش و بر اساس فیلم عروسی، ظاهرا بر سایر بستگان هم تاثیر خاصی نگذاشته اند.

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا