خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و نیوکاسل 21 آبان 1401

پخش زنده چلسی و نیوکاسل 21 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

نیوکاسل شگفتی‌ساز و رده سومی این فصل فوتبال جزیره، امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در سنت‌جیمز پارک میزبان چلسی است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و نیوکاسل 21 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و نیوکاسل 21 آبان 1401

پخش زنده چلسی و نیوکاسل 21 آبان 1401

نیوکاسل این روزها با مالکان جدید خود عملکرد بسیار ایده‌الی در جزیره به ثبت رسانده است! آن‌ها بعد از گذشت 15 هفته و به طرز اعجاب‌آوری بالاتر از تیم‌هایی چون چلسی، منچستریونایتد، لیورپول و حتی تاتنهام، در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند و عملکرد بسیار خوبی دارند. نیوکاسل همان تیمی است که در پایان نیم فصل فصل گذشته رقابت‌ها،‌ اصلی‌ترین کاندیدای سقوط بود و حالا در این جایگاه جای گرفته است. نیوکاسل هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده از این نظر هم فرم ایده‌آلی دارد.

چلسی رده هفتمی و 21 امتیازی البته یک بازی کمتر از نیوکاسل دارد و در فصل جاری بعد از بحران‌ها با توخل و با آمدن گراهام پاتر روند بهتری به خود گرفته است. البته آن‌ها در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها سه شکست و 2 برد ثبت کرده‌اند تا به نظر اوضاعی نامنظم داشته باشند.

در 5 تقابل آخر دو تیم، 4 بار چلسی پیروز شده و 1 بار چلسی. نکته اینکه چلسی در 4 برد خود هیچ گلی دریافت نکرده است و در مجموع 10 سال اخیر نیز چلسی 14 بار پیروز شده و نیوکاسل 7 بار. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و نیوکاسل 21 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا