خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله مجدد مدیر تلویزیون «هما» به اسپانسر؟

مدیر تلویزیون ماهواره ای هما که در دهه ی هشتاد فعال بود و ابهاماتی درباره ی حمایت هاشمی رفسنجانی مطرح است، همچنان به حملات علیه او ادامه می دهد.

به گزارش انصاف نیوز، «داریوش سجادی»، بلاگر همسو با جریان احمدی نژاد که مقیم آریزونا در آمریکاست، در حمله ای به خبرهای سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به مشهد نوشت: «تا زمانی که هاشمی رفسنجانی برخوردار از چنان چاپلوسان و سالوسانی است که با چنین رپرتاژ آگهی های تهوع آور بخیال خود در حال بجا آوردن «حق بندگی» برای قبله عالم شانند، بدین روال جناب هاشمی تا اطلاع ثانوی نیاز به هیچ تخریبگری جز سالوسان شان ندارند!»

برخی این حمله‌های مداوم سجادی را به مسایل باقی مانده از زمان مدیریت شبکه‌ی ماهواره‌ای «هما» در دهه‌ی هشتاد ربط می‌دهند؛ یعنی زمانی که او همسو با جریان اصلاحات و حتی هاشمی رفسنجانی بود.

«حسین سیوانی»، فرماندار کنونی «خوی» چندی پیش در فیسبوک در این باره خطاب به یکی از دوستان سجادی نوشت: «لطفا از احوالات «شهناز تهرانی» هم بپرسید و اینکه بالاخره جدال ایشان با شهناز تهرانی به کجا رسید و برنده‌اش چه کسی بود؟ همینطور بپرسید از هاشمی رفسنجانی چقدر طلب دارد؟»

یکی هم به آقای سیوانی اینچنین پاسخ داده است: «یکی ایشون و یکی نیک آهنگ کوثر هنوز طلبشون وصول نشده»!

«نیک آهنگ کوثر»، کاریکاتوریستی که کار خود را همزمان با شروع مدیرمسوولی «حسین شریعتمداری» در روزنامه‌ی کیهان آغاز کرد، در اواخر دهه‌ی هفتاد یا اوایل دهه‌ی ۸۰ با مهدی هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت همکاری می‌کرده است.

«سیدفرید حاج‌سیدجوادی» از پژوهشگران شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در گوگل پلاس نوشته بود: «به نوشته‌های مکرر سجادی برضد هاشمی بدبین‌ام. پشتیبان تلویزیون ماهواره‌ای هما چه شخصیتی بود که در خیابان میرداماد استودیو داشتند؟»

اشاره‌هایی که در ادعاها مطرح شده، به شبکه‌ی ماهواره‌ای هما برمی‌گردد که در سال‌های ۸۳ تا ۸۵ فعال بود و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ از کاندیداتوری «هاشمی رفسنجانی» به صورتی ویژه حمایت می‌کرد.

عبدالرضا داوری، دیگر فعال سیاسی جریان احمدی نژاد است که او نیز سال 84 هوادار هاشمی رفسنجانی بود ولی پس از آن انتخابات در چرخشی به سمت کاندیدای پیروز انتخابات، به مدیریت هایی در دولت احمدی نژاد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در زبان كردى ضرب المثل جالبى وجود دارد به اين عنوان : مِيانِ * خالى و خر كُرى *بِدَوو !
    – مِيان = ميدان
    – خر كُرى = كره الاغ
    معادل فارسى : وقتى اسبان توانا اجازه ورود به ميدان مسابقه را نداشته باشند هر الاغ يا كره الاغى ميتواند به خطّ پايان برسد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا