خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و لیون 20 آذر 1401

پخش زنده لیورپول و لیون 20 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در دوبی سوپرکاپ در استادیوم المکتوم به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیون و لیورپول، امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران در استادیوم المکتوم و در واقع در جدالی دوستانه برای کسب یک جام نه‌چندان شناخته شده مصاف می‌کنند؛ دوبی سوپرکاپ! برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و لیون 20 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و لیون 20 آذر 1401

پخش زنده لیورپول و لیون 20 آذر 1401

لیورپول فراتر از بازیکنانی که به علت حضور در جام جهانی در اختیار ندارد، 5 مصدوم سرشناس هم برای این بازی دارد که عبارتند از نبی کیتا، لوئیز دیاز، جوئل ماتیپ، دیگو ژوتا و آرتور. از سوی دیگر در اردوی لیون هم ژروم بواتنگ مصدوم است.

لیورپول در 5 بازی اخیر خود 4 برد برابر ناپولی، تاتنهام، دربی کانتی و ساوتهمپتون کسب کرده و یک شکست هم برابر لیدز داشته است. قرمزهای آنفیلد تا پیش از جام جهانی، اصلا عملکرد خوبی حداقل در لیگ جزیره نداشتند و در لیگ قهرمانان هم با زحمت توانستند صعود کنند.

لیون در 5 بازی آخر خود پیش از جام جهانی، دو شکست برابر مارسی و آرسنال، 1 تساوی و 2 برد داشته است. گفتنی است که دو تیم پیش از این یکبار در یک بازی دوستانه در سال 2019 مهم به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن نتیجه سه بر یک به نفع لیورپول بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و لیون 20 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا