خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنی با سخنگوی سپاه

حجت‌الاسلام احمد حیدری در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه گفته است: «فضای مجازی ابزار دشمن شده و اجازه نمی‌دهد ذهن ما با واقعیت رو به رو شود، اگر اکنون در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم، دلیل این است که نتوانستیم برای نسل جدید، خدمات انقلاب را تشریح کرده و بگوییم که ما کجا بودیم و اکنون کجا هستیم. اغتشاشگران فرزندان ما هستند که فریب خوردند به طوری که با نیم ساعت صحبت، از ما گله‌مند می‌شوند که چرا برای ما زودتر دستاورد نظام را معرفی نکردید».

آقای رئیس جمهور هم روز قبلش گفتند: «بزرگان اهل سخن باید به خوبی تبیین کنند تا معلوم شود زعامت و رهبری امت، چه در دوره امام راحل و چه در دوره رهبری در این جایگاه بسیار خوب و با همه وجود عمل کردند. کاستی‌ها مربوط به قوا و دستگاه‌ها و نظام اداری است، مربوط به آن‌هایی است که اعتقاد به این حرف‌ها نداشتند و آمدند بخش‌هایی را تصدی کردند».

بنا بر سخن این دو مسئول کشور:

1. مسئولان در اداره دین و دنیای مردم موفق بوده‌اند و اگر[؟!] اشکالی است، از دیگران است و از فضای مجازی که ابزار دشمن است.

2. جوانان معترض و اغتشاشگر به دلیل ناآگاهی، فریب‌خورده‌اند.

3. «بزرگان اهل سخن» در تبیین دستاوردهای نظام و برکات مسئولان ناموفق بوده اند.

و لذا همین که جوانان فریب خورده از فضای مجازی و رادیو تلویزیون‌های خارجی، دستگیر و زندانی می‌شوند به سرعت هدایت‌پذیر شده و به خطای خود اعتراف تلویزیونی می‌کنند و بر موفقیت خیره‌کننده نظام و مسئولان معترف می‌شوند و گله‌مند که چرا ما را زودتر بیدار نکردید!

آقایان واقعا خودتان به این سخنان سست و بی‌پایه باور دارید؟

اگر بزرگان اهل سخن این قدر قوت و قدرت دارند که جوانان گول خورده را در عرض نیم ساعت با دستاوردهای خیره‌کننده نظام آشنا کرده و به اعتراف و اظهار ندامت وامی‌دارند؛ چرا با وجود داشتن ده‌ها کانال تلویزیونی اختصاص و هزاران تریبون جمعه و جماعت و نمایندگی ولی فقیه در تمام زوایای کشور و …، آنان را قبل از این که مجبور شوید دستگیر و زندانی کنید، آگاه نمی‌سازید تا به خیابان نیایند و اعتراض و به قول شما اغتشاش نکنند؟

چرا اینان را که در اثر ناآگاهی ناشی از قصور و کم‌کاری شما، فریب خورده‌اند و محارب و باغی نیستند، به عناوین محارب و باغی و … محکوم کرده و حکم اعدام می‌دهید؟

چرا اینان بعد از این که محکومیت زندان خود را می‌گذرانند، نه تنها عوض نشده بلکه بر مواضع سابق خودشان محکم‌تر می‌شوند؟

آیا از یک اسیر و زندانی انتظار دارید که با وجود ترس و وحشت و برای نجات خود اظهار ندامت ننماید و از شما تعریف و تمجید نکند؟ [و عجیب و خطرناک و هشدار دهنده این که در این ایام از مسئولان قضایی و امنیتی می‌شنویم که جمعی حتی در اسارت و زندان هم بر موضع مخالفت و اعتراض خود همچنان محکم ایستاده و به هیچ وجه حاضر نیستند در شرایط زندان و اسارت هم با شما همراهی کنند!]

آقایان باید رابطه مردم و مسئولان در نظام اسلامی رابطه محب و محبوب باشد و مسئولان آن چنان دوستدار، خدمتکار و مراعات کننده مصلحت مردم باشند که مردم آنان را دلسوزتر به خودشان از خودشان بیابند و به بیان قرآن: «لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ»(توبه/128) [قطعا براى شما پيامبرى از خودتان آمد كه بر او دشوار است‏ شما در رنج بيفتيد؛ به هدايت]شما حريص و نسبت به مؤمنان دلسوز مهربان است. که در آن صورت اگر همه دشمنان با تمام تریبون‌های عالم بخواهند بین آنان شکاف بیندازند، ناکام باشند ولی هیهات.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ادبیات مبتنی بر زور وقدرت(الحق لمن غلب) با ادبیات مبتنی برکشف حقیقت فاصله اش بُعد المشرقین است.یک گذراجمالی درتاریخ به ما خواهدفهماندکه اولین اثرسوء ادبیات مبتنی بر قدرت بسته شدن چشم وگوش برروی حقیقت است.تمام مستبدان تاریخ براثرفرورفتن درظرف توهمات ازدرک مشکلات ورنجهاغافل می شوند سپس با اعتراضاتی نامنتظره که مواجه می شوند چاره ای جزتفاسیرخوداغواگرانه ندارند همه اینها آثارخودخواهی وقدرت پرستی است خودشان باورندارندکه اعتراضی تحقق یافته هراعتراضی رااغتشاش می بینند.لهم اعین لایبصرون بهاولهم آذان لایسمعون بهافقروفلاکت مردم رامی بینند اما تأملی حاصل نمیشودچراکه خودراحق مطلق می دانند.

  2. شکل اول قیاس اقترانی حملی درمنطق؛
    القدرة محبوبة.
    والمحبوب یعمی ویصم.(حب الشیء…..)
    فالقدرة یعمی ویصم

  3. فعلا که مردم دچار بی مسئولیتی در همه امور کشور در همه رده ها شده اند و به نظرم باید معجزه ای در کشور ایجاد شود برای درست شدن وضععیت فعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا