خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های آرسنال و نیوکاسل، امشب و از ساعت 23:15 به وقت ایران در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در یک بازی حساس در استادیوم امارات به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

آرسنال رده اولی و 43 امتیازی، امشب از ساعت 23:15 به وقت ایران در امارات میزبان نیوکاسل شگفتی‌ساز و 34 امتیازی رده سومی است. نیوکاسل این فصل با ادی هاو و تیم عجیبش شگفتی‌ساز شده و صرفا شاید به انگیزه مالکان ثروتمندش، نتایجی شگفت‌آور کسب کرده و حتی تا رده دوم هم بالا آمد. کلاغ‌ها همین الان هم بالاتر از تیم‌های پرستاره و مدعی تاتنهام، منچستریونایتد، لیورپول، چلسی و حتی شاید اورتون جای گرفته‌اند و در 5 بازی آخر خود 4 برد برابر لستر، بورنموث، رایووایکانو و الهلال و یک تساوی با لیدز ثبت کرده‌اند.

آرسنال اما با میکل آرتتا در قامت یک مدعی عنوان قهرمانی ظاهر شده و با تیمی ایده‌آل، در 5 بازی آخر خود 4 برد برابر برایتون، میلان، وستهم و لیون و 1 شکست برابر یوونتوس کسب کرده است.

در 10 سال اخیر، آرسنال 19 بار پیروز شده و نیوکاسل 3 بار، 2 بازی هم به تساوی انجامیده است. گفتنی است هر 8 تقابل آخر دو تیم را آرسنال پیروز شده و در 7 پیروزی آخر، حتی یک گل هم دریافت نکرده است! برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا